Mijn dochter nu al aan de synth

om te waarschuwen dat ze je dure spullen mollen,kapottrekken, overheen kweilen...:duivels:

Hoef je niet te doen voor me daar ik er al 2 hier heb rondlopen.
Daarbij hebben ze nog niets gemolt...kapot getrokken of overheen gekwijlt.

Denk eerder dat jij diegene bent die eigenlijk geen ervaring met kinderen heeft en dus maar iets aan het insinueren bent gezien je "site" en het delen van je "levenservaring".

... mijn kinderen zijn ondertussen 5 en 8,
... en ze houden inderdaad van alle knopjes en schuifjes ... zelfs de meest ingewikkelde handelingen om presets te deleten vinden ze opnieuw en opnieuw...
... ik denk dat ze daar aanleg voor hebben, want ik moet het soms nog opzoeken in de manuals hoe je dat doet !

Wij hebben speciaal voor onze dochter dit ding gekocht:
HPIM3901-2.jpg

Vindt ze helemaal geweldig, vooral het meedansen op de ingebouwde riedeltjes is populair. Ik geloof dat ik er nog geen tientje voor betaald heb bij de Aldi

Ja zo iets hebben wij ook, maar daar kijkt ze niet meer naar om, ze is nu helemaal weg van een oud keyboard de Roland E-20

e20.jpg

Op alle knopjes drukken en schuifjes verschuiven, daardoor achter mogelijkheden gekomen die ik in ieder geval nog niet wist. :dubbel:

Wij hebben speciaal voor onze dochter dit ding gekocht:
HPIM3901-2.jpg

Vindt ze helemaal geweldig, vooral het meedansen op de ingebouwde riedeltjes is populair. Ik geloof dat ik er nog geen tientje voor betaald heb bij de Aldi
Daar ga je dus knettergek van worden. Wij hebben ook zo'n Speak 'n' Spell achtig ding gekregen en die fucking batterijen willen maar niet leeg..........

Heb je geen koptelefoon?

met zo'n animal keyboard heb ik nog mee opgetreden, ne line out eraan, effecten etc
aan iemand uitgeleend en nooit terug gehad

Ja, ik wil hem ook wel een keer benden ... maar ik denk niet dat ik dat op dit moment mijn dochter aan kan doen want ze is helemaal gek van dat ding.

Lijkt een beetje op dat optreden van Justice, zo zonder aangesloten voeding :D

Back