Het Liefhebbers draadje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik hou van synths bouwen, spelen etc.

Bijdehandje! :D

Daar houd ik dan wel weer van...

(voor de zekerheid: ik bedoel dus ik van bijdehand gedrag houd... ;) )

Bijdehandje! :D

Daar houd ik dan wel weer van...

(voor de zekerheid: ik bedoel dus ik van bijdehand gedrag houd... ;) )

:D maar goed dat je het er bij zet anders gaan mensen je nog verdenken....:smeris:

ik heb niemand lief en keur daarom iedereen hetzelfde

dat is dan weer positief toch? :D

Ik hou van poepen.
Vooral als het snel gaat en ik er na een keer vegen achter kom dat ik me reet niet af hoef te vegen.

Ik hou van poepen.
Vooral als het snel gaat en ik er na een keer vegen achter kom dat ik me reet niet af hoef te vegen.

lol.

Ik ben liefhebber van... dat weet iedereen hier toch al? :)

Mijn Vriendin, Oude Rolandjes, Wiet, Guinness, Slapen en Postzegels en een uitgesproken mening.

Laatst gewijzigd:
postzegels die je in je mond houd

Moet ik iets voor je opsturen dan?

Afgelopen woensdag nog veul lol mee gehad... ze zijn al weer bijna op....... damn. Snel nieuwe regelen voor LowLands!

Afgelopen woensdag nog veul lol mee gehad... ze zijn al weer bijna op....... damn. Snel nieuwe regelen voor LowLands!

Hmmm kan je eraan komen dan? Ik pb me adres ff. En dan niet op de envelope plakken aub.
Ghehehe plakje er een hoffmannetje op komt die brief nooit aan...of met een shiva erop komt die brief in India aan....

Oja ik hou dus van Lucie with Diamonds in the Sky.*D

Laatst gewijzigd:
Is lang geleden dat ik met 14 postzegels achter de kiezen ik met koninginnedag door utrecht zwierf. En er 's ochtens er een 1/2 uur(minstens, kan ook langer geweest zijn)over deed met een rij achter me om te beslissen waar ik m'n vreetkick mee ging stillen(volgens mij '97 ofzo).

Laatst gewijzigd:
Jij kon nog praten dan! Heb ook wel eens bij 'n snackbar gestaan dat die gast iets aan me vroeg, waarschijnlijk "kan ik U helpen" en ik kon alleen nog maar lachen. Na 5 minuten en 'n boze snackbar mens ben ik maar weer naar buiten gewandeld...

Daar hou ik wel van. Spiegedelisch bad van verschillende verdovende dingetjes... en vooral BIER! Om alles 'n beetje af te vlakken.

En van kabels en snoertjes en stroom. Vooral 'n grote chaos van veel kleine verbindingen... die doen me wel wat. Tjah, telecom monteur en licht/geluids technicus.

Audio, video, bijna alles waar 'n analoog signaal door heen gaat en waar dan iets anders uit komt.
Denk aan Stroom--->Licht. Stroom--->Geluid. Enz.

Edit... Laten we 'n beetje ON-TOPIC blijven. Volgens mij worden we in de gaten gehouden........

Liefde is.....staand pissen, en moeite doen om het in de pot te krijgen(en niet gewoon in de douche pissen omdat dat toch echt wel makkelijker is).

op lowlands trippen??
phoe!! ik dacht dat ik daar helemaal gek werd toen ik het daar een keer uitprobeerde..
er leken opeens 2x zoveel mensen te zijn, nog meer brallende braboboeren die nog vervelender waren, de gitaar bandjes nog slechter en nog valser klonken, (die artic monkeys, wat een stelletje muzikale kneuters zeg..)
de regen nog harder uit de lucht kwam, en de dixilucht vermengt met ranzige frituur luchten het kokhalzen mij nader stond dan het genieten van het geheel

sssja... geef mij meer een lekkere Schotse Whisky (alleen NU even niet...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back