Het Liefhebbers draadje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
pepermunt, die van king zijn favoriet

sssja... geef mij meer een lekkere Schotse Whisky (alleen NU even niet...)
ja goed idee... dat het nu ff niet is :D

pepermunt, die van king zijn favoriet
die had mien grootva altiet bie zich... maar deze is toch wel mijn favo:

attachment.php

Attachments

• 226886_wilhelmina_200g.jpg
    226886_wilhelmina_200g.jpg
    11,2 KB · Bekeken: 91
Ik hou van poepen.
Vooral als het snel gaat en ik er na een keer vegen achter kom dat ik me reet niet af hoef te vegen.
Ideaal ja.

Ik hou van poepen.
Vooral als het snel gaat en ik er na een keer vegen achter kom dat ik me reet niet af hoef te vegen.

Die zijn het beste...net als een meeuw...aankomen vliegen, zitten, skijten en weer weg vliegen.

lol.

Ik ben liefhebber van... dat weet iedereen hier toch al? :)

Mijn Vriendin, Oude Rolandjes, Wiet, Guinness, Slapen en Postzegels en een uitgesproken mening.

Huh van mening veranderd betreffende de postbus? Als ik die kant op kom neem ik wel wat mee.....*D

ik hou wel van zinloos geblieb!

Daar hou ik ook van....bliepbliep

Is lang geleden dat ik met 14 postzegels achter de kiezen ik met koninginnedag door utrecht zwierf. En er 's ochtens er een 1/2 uur(minstens, kan ook langer geweest zijn)over deed met een rij achter me om te beslissen waar ik m'n vreetkick mee ging stillen(volgens mij '97 ofzo).

14?? Te**ng man.....zover ben ik nooit gegaan....zat dan waarschijnlijk weinig per zegel....

...... bij 'n snackbar gestaan dat die gast iets aan me........

pfff eten met zegels op nou nee thanks. Ik hou wel van eten maar ver daarna pas.

Liefde is.....staand pissen, en moeite doen om het in de pot te krijgen(en niet gewoon in de douche pissen omdat dat toch echt wel makkelijker is).

:halleluja

sssja... geef mij meer een lekkere Schotse Whisky (alleen NU even niet...)

Wel een lekkere single malt van minimaal 15 jaar oud en dan gerijpt in een eikenhouten vat....:luv:

lekkere wijfen......

8o

die had mien grootva altiet bie zich... maar deze is toch wel mijn favo:

attachment.php

Die zijn lekkar.....ze4 verkopen de originele nog op de Zaanse Schans in de 1e Albert Heijn winkelt. Lekkkkkkeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Enne ik hou van drop. Veel drop. Het liefst honingdroppies van Venco....je weet wel die bijenkorfjes.:verkoght:

lekker geroosterde babi bangbang met een lekker korstje en niet te veel vet, plop op je bord met witte lijst, even loelen en heerlijk ongegeneerd proppen....yummie...

Ik hou ALTIJD van lekker eten! Wat voor 'n dope ik ook in m'n hoofd heb.

Even vloeken in de kerk, maar:
Ik houd van de modmatrix van mijn Ion. Jammer dat-ie me altijd nogal afleid van het geluid dat ik probeerde te maken, maar toch: :luv:

Ik hou van wokken.....doe alles in de wok....maakt niet uit wat voor gerecht de wok regelt het. Of althans ik regel het maar dan in de wok.

Ik hou ook van keihard autorijden (+220 km/u) in Duitsland, het liefst in het gebied van het Schwarzwald met een dreunende goa cd op. Is net of je vliegt dan........:luv:

Ik houd van keihard fietsen(35 km/u) met een getto blaster acherop met keiharde industrial. Als iemand het recept van tzatziki en/of tzatzik wil, geef maar een gil.

Ik houd van keihard fietsen(35 km/u) met een getto blaster acherop met keiharde industrial. Als iemand het recept van tzatziki en/of tzatzik wil, geef maar een gil.

ik houd ook van hard fietsen, met de mix van DenDer (die ik niet meer kan vinden op dit ahum zeer overzichtelijke forum) op ga ik het hardste,
en dan rustig uitfietsen met dat fluit en samba nummer op het laatste :)

Ik ben meer van het mountainbiken....cross country vind ik wel geinig maar liever de Ardennen in ofzo....

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=109921 voor de dj mixen van DenDer.....idee:eureka: laat een bericht achter in die thread en zo krijg je automatisch bericht wanneer ik weer een nwe link toevoeg...

oja en natuurlijk thnx :okdan:

Laatst gewijzigd:
Of je klikt op deze link.

Ik hou wel van 'n goeie PA! Vooral als ie niet over z'n nek gaat van LFO met LFO.
En hier hou ik van... best veel ook.
Hertog%20Jan%20039.JPG

Ik hou ervan dat VCOVCA m'n Oldskool mix ffkes host...:okdan:

Die zijn het beste...net als een meeuw...aankomen vliegen, zitten, skijten en weer weg vliegen...

Hmm.. de meeste meeuwen doen 't gewoon onder 't vliegen.. en daar hou ik niet van.. schijtbeesten! :frons:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back