sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
pepermunt, die van king zijn favoriet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja goed idee... dat het nu ff niet issssja... geef mij meer een lekkere Schotse Whisky (alleen NU even niet...)

die had mien grootva altiet bie zich... maar deze is toch wel mijn favo:pepermunt, die van king zijn favoriet
Ideaal ja.Ik hou van poepen.
Vooral als het snel gaat en ik er na een keer vegen achter kom dat ik me reet niet af hoef te vegen.
Ik hou van poepen.
Vooral als het snel gaat en ik er na een keer vegen achter kom dat ik me reet niet af hoef te vegen.
lol.
Ik ben liefhebber van... dat weet iedereen hier toch al?
Mijn Vriendin, Oude Rolandjes, Wiet, Guinness, Slapen en Postzegels en een uitgesproken mening.

ik hou wel van zinloos geblieb!
Is lang geleden dat ik met 14 postzegels achter de kiezen ik met koninginnedag door utrecht zwierf. En er 's ochtens er een 1/2 uur(minstens, kan ook langer geweest zijn)over deed met een rij achter me om te beslissen waar ik m'n vreetkick mee ging stillen(volgens mij '97 ofzo).
...... bij 'n snackbar gestaan dat die gast iets aan me........
Liefde is.....staand pissen, en moeite doen om het in de pot te krijgen(en niet gewoon in de douche pissen omdat dat toch echt wel makkelijker is).

sssja... geef mij meer een lekkere Schotse Whisky (alleen NU even niet...)

lekkere wijfen......

die had mien grootva altiet bie zich... maar deze is toch wel mijn favo:
![]()
damn idd...honingdroppies van Venco....je weet wel die bijenkorfjes.![]()

Ik houd van keihard fietsen(35 km/u) met een getto blaster acherop met keiharde industrial. Als iemand het recept van tzatziki en/of tzatzik wil, geef maar een gil.

laat een bericht achter in die thread en zo krijg je automatisch bericht wanneer ik weer een nwe link toevoeg...ik hou van dikke tieten![]()
Ach wtf ik hou gewoon van tieten.
Die zijn het beste...net als een meeuw...aankomen vliegen, zitten, skijten en weer weg vliegen...