Het Liefhebbers draadje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik hou van het geluid van Allen&Heath!

:stupidIk had het kunnen weten ook...

Broodkruimels tussen m'n faders, dat haat ik dan weer wel.

Broodkruimels tussen m'n faders, dat haat ik dan weer wel.

Uhhhh dat was een andere thread......die is gesloten om 1 of andere reden...:bekdicht:

Maar ik hou ervan om op zondag als de zon schijnt de balkondeuren wijd open te zetten en ouwe hitjes te gaan draaien.......meestal jaren tachtig shizzle zoals Ryan Paris, Mike Oldfield, Peter Schilling...... ouwe hiphop zoals Run DMC, Ice T, Big Daddy Kane, King Tee, Easy E engaatzomaardoor:)

Laatst gewijzigd:
Ik hou van chocolademelk.

Ooooooooooh DenDer, dan hou ik er van om hetzelfde te doen op zondag, maar dan met ouwe Detroit Techno van 1996 en ouder!

ik hou ook van chocolademelk, en ook van heel veel goeie rooie wijn, en van lekker hard jammen met een beetje capabele muziekanten wiens kennis wat verder gaat dan Emineur.
( liefst voor een groot publiek, die niet doorhebben dat je aan het jammen bent) en tegen betaling natuurlijk.
en dan bier en meisjes na afloop.8D:biertje:
( misschien hoort het laatste meer in de jaren 80 tread thuis)
groeten,
jeroen

Ik hou van boterhammen met sjem gek! En van pindarotsjes!!!

en me gezond voelen
ik denk dat iedereen daar wel van houd :D

of er moeten er een paar tussen zitten die het lekker vinden om zich helemaal tot op het bot klotuh en uitgemergelt te voelen na een nacht zuipen, krikken, blowen, gokken, speerwerpen en bloemschikken nutuulk...

Laatst gewijzigd:
ik denk dat iedereen daar wel van houd :D

of er moeten er een paar tussen zitten die het lekker vinden om zich helemaal tot op het bot klotuh en uitgemergelt te voelen na een nacht zuipen, krikken, blowen, gokken, speerwerpen en bloemschikken nutuulk...

Ik hou van beiden! Lichamelijk gezond en 'n gezonde (zieke) geest ;-P

En ik ben altijd zo naar de kloten van 'n nacht bloemschikken...
En bingo, da hakt er ook altijd wel lekker in.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back