We kijken binnenkort naar de nieuwe features en welke we willen behouden Zijn er andere zaken uit het lijstje toevoegingen die je graag permanent ziet terugkomen op het forum?
Ik zou graag ook een knopje voor mijn berichten zien staan tussen de andere opties, ik weet dankzij 6trak dat ik op mijn naam kan klikken dan naar statistieken kan gaan en dan op mijn berichten kan klikken maar ik vind dat nogal een omweg en niet iedereen is daar ook bekent mee
We kijken binnenkort naar de nieuwe features en welke we willen behouden Zijn er andere zaken uit het lijstje toevoegingen die je graag permanent ziet terugkomen op het forum?
Zou je misschien een lijtje met opties kunnen neerzetten? Het vrienden gebeuren vind ik iig erg leuk......
Oja ook nog een idee.....
Ik maak veel gebruik van PB. Maar ik vind de mailbox niet lekker werken. Ik kan niet bevoorbeeld een bericht lezen en deze deleten en dan automatisch in het volgende bericht komen. Na het deleten kom ik weer in me inbox en moet dan weer het volgende bricht openen. Het zou makkelijker zijn dat de mailbox meer werkt zoals bv hotmail of yahoo, ik noem maar even een dwarsstraat. Is dat mogelijk?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.