Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik vind rainbow children anders behoorlijk vet om maar wat te noemen

[edit] wat leuk, nu gaat t over muziek[/edit]

Al heeft Prince ook sinds begin jaren '90 geen knappe plaat meer gemaakt, laten we eerlijk zijn.

Een tijdje terug was er op t.v. wel een grappig verhaal over prince
door Kevin Smith (clercks) die een clip voor prince maakte.
Hij vertelde dat toen de clip af was deze gewoon in de kast werd gezet en
dat prince constant clips en muziek opneemt en gewoon niet meer uitbrengt maar
zelf houd ??:confused:

wat leuk nog steeds aan t uitmaken of ie nou wel of niet ok was?
Omdat sommige mensen het blijkbaar nodig vinden om te gaan staan juichen als een artiest waaraan ze zich blijkbaar stoorden de pijp uitgegaan is. En iedereen mag 'meegenieten' van het cynisme van mensen met een vertekend diep zwart wereldbeeld. Als je die tijd steekt in dingen waar je wel happy van wordt hoeven liefhebbers niet die ongein te lezen en is iedereen happy.

Zat me ook af te vragen of ze het kunnen waarderen als bijv George Clinton(hij is ook al op leeftijd) gaat jammen met Elvis en Michael in de hogere sferen en een paar onverlaten gaan hem ook bikkelhard afzeiken.

Welke naam heeft het ziektebeeld dan gekregen dat je je kind 20 meter boven het beton uit een hotelraam laat zweven?

En het ziektebeeld dat je in een airtank moet slapen?

En dat je met kleine kinderen in bed ligt?

En dat je een aap als huisdier houdt?

En je je kinderen met maskers rond laat lopen?

En dat................

Ik geloof dat m'n "point" wel duidelijk is: een knetter-, maar dan ook knettergek individu dat soms briljante nummers maakte.

Michael is vaak met het "Peter Pan Syndroom" geassocieerd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Pan-syndroom

http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme

en t enige wat je aan argumenten kan hebben in deze kwestie krijg je voorgeschoteld door die media
DUS WAT LULLEN JULIE NOU DE HELE TIJD :)
er zit nogal een verschil tussen wat de man zelf zei en dat van de media...

het ging nooit over de goede dingen die ie gedaan had omdat dat niet verkocht...

wat leuk nog steeds aan t uitmaken of ie nou wel of niet ok was?
iedereen is t er ongeveer wel over eens dat de media een totaal vertekend beeld geven van de werkelijkheid, niet? en t enige wat je aan argumenten kan hebben in deze kwestie krijg je voorgeschoteld door die media
DUS WAT LULLEN JULIE NOU DE HELE TIJD :)
door dit geloel bestaat er iets als shownieuws, SMS6 en hans kraaij jr.. daar zijn jullie dus verantwoordeijk voor en dat zou ik persoonlijk niet op mijn geweten willen hebben :D

prince is idd wel wat verdiepingkjes hoger op de ladder segh
prince is een halfgod, je smaak of niet

Daar komt nog bij (volgens mij) dat een bekendheid die ergens van verdacht
wordt daarmee meteen ook veroordeeld is.

Volgens mij is Catalunya een beetje zielig omdat die aap waarschijnlijk meer kan dan hem
"Eindelijk is de aap uit de mouw"

"Wat kan jouw aap dan allemaal?" Bedoel je nou de aap van Michael? of is Michael in jouw zin "de aap?"

Sorry, maar vind jouw reakties een beetje broodje aap!

the 'bubbles' have bursted...?

pbubbles1_1432496c.jpg

Een tijdje terug was er op t.v. wel een grappig verhaal over prince
door Kevin Smith (clercks) die een clip voor prince maakte.
Hij vertelde dat toen de clip af was deze gewoon in de kast werd gezet en
dat prince constant clips en muziek opneemt en gewoon niet meer uitbrengt maar
zelf houd ??:confused:

YouTube - Kevin Smith: Prince part 1

40 minuten over een week Prince lullen? Geniaal!

Zat me ook af te vragen of ze het kunnen waarderen als bijv George Clinton(hij is ook al op leeftijd) gaat jammen met Elvis en Michael in de hogere sferen en een paar onverlaten gaan hem ook bikkelhard afzeiken.

Het zou me pas echt storen als er een paar debielen in de George Clinton's overlijdensthread bij hoog en laag gaan blijven beweren dat hij altijd iedereen tot op de cent nauwkeurig betaald heeft waar hij recht op had en nog nooit drugs gebruikt heeft terwijl iedereen weet dat dat niet zo was. Ik zou me als George Clinton fan bijzonder schamen voor zulke infantiele en blinde mensen. Die gefreakte kant maakt hem juist pas echt interessant.

Die gefreakte kant maakt hem juist pas echt interessant.
Owk, dus drugs gebruiken mag wel en een eigen pretpark beginnen nie.
Wat mag nog meer wel en niet zodat we er rekening mee kunnen houden.

Die gefreakte kant maakt hem juist pas echt interessant.

nee
wat hem interessant maakt is wat er gebeurt op het podium/in de muziek als hij er bij is.. hoe hij alle muzikanten zo kan kietelen dat er een übergroove ontstaat.. Daar gaat het om, niet hoeveel drugs hij op heeft of of of ie wanbetalert is of niet
dat ie gefriekt is maakt zn show wel leuk.. 1 zooitje op het podium met allemaal gekken een geweldig feestje bouwen waarbij het om de MUZIEK gaat
beginnen met spelen en niet ophouden tot de tent dichtgaat
SMS FUNKMACHINE SPATIE AAN naar 555-GEORGE

nee
wat hem interessant maakt is wat er gebeurt op het podium/in de muziek als hij er bij is.. hoe hij alle muzikanten zo kan kietelen dat er een übergroove ontstaat.. Daar gaat het om, niet hoeveel drugs hij op heeft of of of ie wanbetalert is of niet

Natuurlijk.

Dat het waterbedrijf nog geld van me krijgt en dat ik gisteren een paar glazen wijn heb gedronken maakt me nog niet tot een funkgod.

Natuurlijk.

Dat het waterbedrijf nog geld van me krijgt en dat ik gisteren een paar glazen wijn heb gedronken maakt me nog niet tot een funkgod.

Waarom refereer je dan naar events van MJ buiten het podium?

Ik neem m'n woorden terug dat-ie knettergek was. Hij was vooral heel, heel zielig (en een beetje gek).

je moet wel in acht nemen dat dit interview gigantisch fout gemonteerd is.
de interviewer is vanaf het begin niet objectief en gebruikt de opnames om z'n mening te bevestigen.

behoorlijk 'not done' in documentaire land

vandaar de tegen docu ook van MJ's kant

Als je dit hoort, dan krijg je toch spontaan kippevel?!

Met alleen zijn stem weet hij al ZO'N ritmiek en tonaliteit weg te zetten!
Met recht 'The King of Pop'!!!

Meesterlijk vocalist!!!

meens

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back