Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Al heeft Prince ook sinds begin jaren '90 geen knappe plaat meer gemaakt, laten we eerlijk zijn.
Omdat sommige mensen het blijkbaar nodig vinden om te gaan staan juichen als een artiest waaraan ze zich blijkbaar stoorden de pijp uitgegaan is. En iedereen mag 'meegenieten' van het cynisme van mensen met een vertekend diep zwart wereldbeeld. Als je die tijd steekt in dingen waar je wel happy van wordt hoeven liefhebbers niet die ongein te lezen en is iedereen happy.wat leuk nog steeds aan t uitmaken of ie nou wel of niet ok was?
Welke naam heeft het ziektebeeld dan gekregen dat je je kind 20 meter boven het beton uit een hotelraam laat zweven?
En het ziektebeeld dat je in een airtank moet slapen?
En dat je met kleine kinderen in bed ligt?
En dat je een aap als huisdier houdt?
En je je kinderen met maskers rond laat lopen?
En dat................
Ik geloof dat m'n "point" wel duidelijk is: een knetter-, maar dan ook knettergek individu dat soms briljante nummers maakte.
er zit nogal een verschil tussen wat de man zelf zei en dat van de media...en t enige wat je aan argumenten kan hebben in deze kwestie krijg je voorgeschoteld door die media
DUS WAT LULLEN JULIE NOU DE HELE TIJD![]()
wat leuk nog steeds aan t uitmaken of ie nou wel of niet ok was?
iedereen is t er ongeveer wel over eens dat de media een totaal vertekend beeld geven van de werkelijkheid, niet? en t enige wat je aan argumenten kan hebben in deze kwestie krijg je voorgeschoteld door die media
DUS WAT LULLEN JULIE NOU DE HELE TIJD
door dit geloel bestaat er iets als shownieuws, SMS6 en hans kraaij jr.. daar zijn jullie dus verantwoordeijk voor en dat zou ik persoonlijk niet op mijn geweten willen hebben
prince is idd wel wat verdiepingkjes hoger op de ladder segh
prince is een halfgod, je smaak of niet
"Eindelijk is de aap uit de mouw"Volgens mij is Catalunya een beetje zielig omdat die aap waarschijnlijk meer kan dan hem
Een tijdje terug was er op t.v. wel een grappig verhaal over prince
door Kevin Smith (clercks) die een clip voor prince maakte.
Hij vertelde dat toen de clip af was deze gewoon in de kast werd gezet en
dat prince constant clips en muziek opneemt en gewoon niet meer uitbrengt maar
zelf houd ??:confused:
the 'bubbles' have bursted...?
![]()
Zat me ook af te vragen of ze het kunnen waarderen als bijv George Clinton(hij is ook al op leeftijd) gaat jammen met Elvis en Michael in de hogere sferen en een paar onverlaten gaan hem ook bikkelhard afzeiken.
Owk, dus drugs gebruiken mag wel en een eigen pretpark beginnen nie.Die gefreakte kant maakt hem juist pas echt interessant.
Die gefreakte kant maakt hem juist pas echt interessant.
nee
wat hem interessant maakt is wat er gebeurt op het podium/in de muziek als hij er bij is.. hoe hij alle muzikanten zo kan kietelen dat er een übergroove ontstaat.. Daar gaat het om, niet hoeveel drugs hij op heeft of of of ie wanbetalert is of niet
Natuurlijk.
Dat het waterbedrijf nog geld van me krijgt en dat ik gisteren een paar glazen wijn heb gedronken maakt me nog niet tot een funkgod.
Ik neem m'n woorden terug dat-ie knettergek was. Hij was vooral heel, heel zielig (en een beetje gek).