Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ow ja,tuurlijk.

Ik vind wel leuk dat hij toch wat bij mensen los heeft gemaakt, dat is ook wat waard.

Jezus stond op uit de dood, eigenlijk had ik stiekem een beetje gehoopt dat Michael Jackson dat ook zou doen.

ik geloof niet in de grootste of de beste of wat dan ook..
als het maar niet te overhyped word!!
een muzikant is en blijft een muzikant en geen god
en we gaan allemaal dood...

Wat een onverdraagzame egoistische houding heb jij zeg.

'k zal 'm altijd blijven herinneren als de vent die bijna de baby losliet vanaf 't balkon, en natuurlijk de rechtszaak, een echte 'thriller' . In de gevangenis was hij bijna onmiddellijk gekrepeerd, stakker. Nooit losgekomen van de 80s. Zijn 'herdenking' (vrij zinloos eigenlijk) wordt vast een commercieel spectakel..

Da's gewoon realistisch.
Het is niet realistisch om elkaar niet eens meer te gunnen dat je een bepaalde muzikant waardeert door zelf te gaan zeiken, trollen en jennen. Alleen al omdat je eigen mening over die persoon belangrijker vindt. Dat lokt alleen maar meer uit.

kurt cobain werd ook gezien als een god, terwijl die ook alleen maar op een gitaar stond te hakken en zeurderige teksten zong

Kurt Cobain wordt toch wel op een heel ander niveau en in veel kleinere kring gewaardeerd. Bovendien moet je dit soort dingen niet alleen maar muziek-kwalitatief zien. Nirvana had een veel bredere impact door het aanspreken van bepaalde groepen in de samenleving (jongeren, vooral), wat de band écht belangrijk maakte op dat moment. En daaruit kwam weer muzikale invloed voort.

Overigens is het natuurlijk een denkfout dat complexiteit iets met kwaliteit te maken zou hebben, laat staan met populariteit of invloed op anderen. Dat Zappa moeilijkere muziek maakte dan Michael Jackson maakt hem nog niet 'beter', net zo min als dat zijn mindere populariteit hem 'slechter' zou maken.

Misschien wacht 'ie tot de begrafenis en komt ie moonwalkend uit de kist:okdan:

thriller2.jpg

Brrrrr

Dat Zappa moeilijkere muziek maakte dan Michael Jackson maakt hem nog niet 'beter', net zo min als dat zijn mindere populariteit hem 'slechter' zou maken.

Wel een betere muzikant.

Tja ik ga voor de muzikant, niet voor de entertainer. Daarnaast vond ik MJ nix aan dus dat zijn voor mij ook geen argumenten. MJ's stem daar gruwel ik van.
Ik hoop dat zijn dood voor hem wel de rust geeft die hij als mens nooit gekend heeft. Want hij was behoorlijk beschadigde waar.

Wel een betere muzikant.

k, maar MJ was een betere entertainer en zanger...

Als zanger ben je ook muzikant. Zang is een instrument en misschien nog wel het moeilijkste instrument om te bespelen. Verhoudingsgewijs zijn er maar weinig mensen die dit zeer goed kunnen.
Michael Jackson was er hier een van en in zijn soort (motown, disco, pop 80's en 90's) waarschijnlijk wel de beste, althans de beste bekende.

Daarnaast vond ik MJ nix aan

Dat mag. Ieder zijn voorkeur, maar houd het dan bij je mening dat je er niet van houdt in plaats van te roepen dat iemand anders beter IS...

JIJ vindt...!!!!

ZAPPA is de beste muzikant die ooit heeft bestaan, laat daar geen misverstand over bestaan. Niemand komt ook maar 1 mm in de buurt van zijn talent.

zelfs Dweezil niet? *D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back