Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
in playbacken

Toch knap dat je zo gepolijst smoothy kan blijven zingen als een vrouwelijke fan je aanrandt op het podium. Hij was gewoon aan het playbacken. Triest, en dat voor 'The king of pop". In ieder geval niet "The king of live". En wat blijft er dan over? Zijn nichterige danspasjes, tja ...... hmmm

Ja dat playbacken vind ik ook wel een beetje jammer Britney achtig!
Dat is pas bij de laatste concerten zo geweest, want bij het Dangerous-concert dat ze gisteren uitzonden was het grotendeels gewoon live gezongen.

Beetje jammer wel, maarja... het blijft gewoon ubergoeie muziek waarbij de rillingen over m'n lijf blijven lopen!!! :maffia:

ja al jaren...

we zagen al tijden de broer van de man die Paul McCartney verving...

Dan lijkt die anders sprekend op hem. Mag ik raden "jij draaide 1 van hun platen in tegengestelde richting en hoorde toevallig "paul is dead?"

:dubbel::dubbel:
Geweldig! Met een enkele 'whoo' gaan alle figuurtjes liggen. Dit gaat nergens over.
maar dat kost je wel behoorlijk wat energie... en als de energie te laag is kan je alleen nog stompen ipv magic usen... al gespeeld trouwens? :D

'k zal 'm altijd blijven herinneren als de vent die bijna de baby losliet vanaf 't balkon, en natuurlijk de rechtszaak, een echte 'thriller'.
val hier uit op te maken dat je dus geen liefhebber van MJ bent maar de schandalen om 1 of andere reden dan wel weer 'interessant' vindt? ...da's wel apart...

Laatst gewijzigd:
The Beatles raapten ook vanalles bij elkaar en hebben ook nog een behoorlijk sinistere background...
Michael was nutuulk bigger want hij kon op een gegeven moment alle rechten opkopen
attachment.php

maar goed, het zijn jouw'n Kings of pop nutuulk he :D

Laatst gewijzigd:
in playbacken

Toch knap dat je zo gepolijst smoothy kan blijven zingen als een vrouwelijke fan je aanrandt op het podium. Hij was gewoon aan het playbacken. Triest, en dat voor 'The king of pop". In ieder geval niet "The king of live". En wat blijft er dan over? Zijn danspasjes, tja ...... hmmm. Daar moet je van houden "smaken verschillen"

Playbacken....tja dat doet iedereen. (omdat de show belangrijker is).
Persoonlijk vind ik dat ook jammer....ook omdat zijn dans me niet anderhalf uur kan boeien. Na een kwartier geloof ik dan zo'n show ook wel.
Zijn platen daarentegen kan ik wel tig keer horen zonder dat het gaat vervelen.
Muziek is emotie en dat was (imo) zijn kracht.
MJJ RIP.

Dit zijn mijn "King of Pops"
http://www.youtube.com/watch?v=_Ne-CaUfiEQ
http://www.youtube.com/watch?v=6-n1Ro456nA
Wat deze gasten hebben bijgedragen aan de muziek is van onschatbare waarde. En of de oorspronkelijke Paul dood is, wat zou het uitmaken? Was ie wel een goede vervanger, zelfs beter haha

Tja, de beatles, zeker onschatbare waarde wat zij betekend hebben voor de popmuziek. Als de Beatles niet hadden bestaan, dan had de muziek van MJ waarschijnlijk ook niet bestaan, in ieder geval niet in de vorm waarin we die kennen, maar als Bach niet had bestaan, dan hadden de Beatles ook weer niet bestaan en tja... als MJ niet had bestaan, dan had Boris weer niet bestaan en als de Stones niet hadden bestaan, dan had U2 weer niet bestaan en als Elvis niet had bestaan, dan....pffffff....

Zo is altijd alles een logische opeenvolging van elkaar. Mensen inspireren elkaar immers en daar ik niks mis mee!

ist nie dat micheal de rechten van de beatles kreeg omdat de platen maatschappij waar hij toen zat bij hem in de schulden stond ofziets?

trouwens, ik denk dat het gewoon een groot complot is. wil z'n echte lijk wel eens zien.
(mss was het wel een wasse pop uit het wassebeelden museum ofzoe)
en nu ie dood is gaat iedereen z'n plaatjes en cd weer kopen en draaien en krijgt ie toch weer geld in 't bakkie.
hij heeft vast een giga pretpark ergens in de rimboe gebouwd waardie nie lekker aan het draaimolene is.
:P
(vind het wel verdomd goeie muziek)

sjeck sjemona, pie ieuw

hehe kom op, de Beatles zijn heus niet exact de weg waarop MJ later zou wandelen...

They told him don't you ever come around here
Don't wanna see your face, you better disappear
The fire's in their eyes and their words are really clear
So beatles, just beatles

You better run, you better do what you can
Don't wanna see no blood, don't be a macho man
You wanna be tough, better do what you can
So beatles, but you wanna be bad

Just beatles, beatles, beatles, beatles
No one wants to be defeated
Showin' how funky and strong is your fight
It doesn't matter who's wrong or right
Just beatles, Just beatles

Just Beatless

motown,soul,r&b,jazz.

das wel anders dan de roots van de beatles.

Maar wat is er nu zo erg dat MJ door de meesten als grootste zien?
Dat hoef jij niet te doen, maar om zo elke keer je punt te maken om iets van zijn glans af te halen vind ik een beetje kinderachtig.

Niemand weet exact hoe het zit en niemand heeft zo'n leven geleeft waarbij iedereen al je hele leven weet wie jij bent. Doe dan ook ff niet zo tof alsof jij weet hoe alles zit, met je boerenkole hollandse calvinistische inslag.

Je mening is prima, maar geen feit.
het komt uiteindelijk neer op smaak. Of je vind het leuk of niet. of je hebt bewondering of niet. BIG DEAL zeg.

"Oh oh oh, ze hadden zonnebrillen op, meester ze hadden zonnebrillen op, ik heb daar een suf waarde oordeel op want wij zijn dat niet gewend in huppelkutteveen"

Relativeer dat eens ff zeg, die mensen hebben een niet te vergelijken leven met "de gewone man" betekend niet automatisch dat ze geen verdriet of wat dan ook kunnen voelen ook al dragen ze zonnebrillen. moeten ze toch lekker zelf weten.

De herdenking was schitterend en iedereen heeft op een mooie manier afscheid kunnen nemen

Verschillende tranen laten stromen wat maar weer aantoont hoeveel je van iemand kunt houden zonder diegene ontmoet te hebben
Heb gelachen, gehuild, geklapt en zelfs in de lucht naar boven zitten staren terwijl ik niet eens religieus ben

Mooie optredens en geweldige speeches niks over de top
Het was een prachtig eerbetoon aan de King of pop

:maffia:

motown,soul,r&b,jazz.

das wel anders dan de roots van de beatles.

Maar wat is er nu zo erg dat MJ door de meesten als grootste zien?
Dat hoef jij niet te doen, maar om zo elke keer je punt te maken om iets van zijn glans af te halen vind ik een beetje kinderachtig.

Niemand weet exact hoe het zit en niemand heeft zo'n leven geleeft waarbij iedereen al je hele leven weet wie jij bent. Doe dan ook ff niet zo tof alsof jij weet hoe alles zit, met je boerenkole hollandse calvinistische inslag.

Je mening is prima, maar geen feit.
het komt uiteindelijk neer op smaak. Of je vind het leuk of niet. of je hebt bewondering of niet. BIG DEAL zeg.

"Oh oh oh, ze hadden zonnebrillen op, meester ze hadden zonnebrillen op, ik heb daar een suf waarde oordeel op want wij zijn dat niet gewend in huppelkutteveen"

Relativeer dat eens ff zeg, die mensen hebben een niet te vergelijken leven met "de gewone man" betekend niet automatisch dat ze geen verdriet of wat dan ook kunnen voelen ook al dragen ze zonnebrillen. moeten ze toch lekker zelf weten.

Mooi gezegd!

En Bruce is "The Boss"

Een uitdrukking als "The King" is in het leven geroepen door fans. Net als dat Elvis geen king is, bestaat een uitdrukking als "betere" of "baas" niet in de muziek. Muziek is universeel en "smaken verschillen" nou eenmaal.

Kijk,..

Ik denk dit,..
Dat witte van m,.. dat was gewoon schmink,..
Daaronder zat de gewone michael.
Vandaar al die hoedjes en plu'tjes.
Anders smelt die zooi natuurlijk.
Had ie dit al jaaaren in de planning,.. briljant als ie is.
En nu zit ie dus gewoon met z'n 70's afrootje onder een palmboompje
te chillen met de opbrengsten van de kaartverkoop van z'n tour.
Gewoon ff wachten tot de hype over is en t leven weer zijn alledaagse ding doet. Dan komen z'n kids er ook gezellig bij en leven ze nog lang en gelukkig.

Nou kan ik t natuurlijk mis hebben,.. (alleen deze ene keer natuurlijk!!!) maar ik verwacht iig de eerste foto's in de tabloids binnen drie maanden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back