Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mja het kan allemaal... de kosten voor een staged begravenis zou voor hem financieel ook peanuts zijn te meer ook omdat er nu toch weer miljoenen binnen stromen qua allerhande verkopen...

ik denk niet dat het nep is want zoiets hou je niet geheim, maar aan de andere kant wordt er zoveel gezegd dat het dan weer niet eens op zou vallen...

tsja, het blijven allemaal speculaasjes...

Laatst gewijzigd:
De herdenking was schitterend en iedereen heeft op een mooie manier afscheid kunnen nemen

Verschillende tranen laten stromen wat maar weer aantoont hoeveel je van iemand kunt houden zonder diegene ontmoet te hebben
Heb gelachen, gehuild, geklapt en zelfs in de lucht naar boven zitten staren terwijl ik niet eens religieus ben

Mooie optredens en geweldige speeches niks over de top
Het was een prachtig eerbetoon aan de King of pop

:maffia:

Inderdaad, een schitterende herdenking. Beetje jammer alleen dat er dan hier en daar (niet per se op dit forum overigens) weer luitjes opduiken die het hele evenement als iets walgelijks neerzetten.

P.S.: Mods, waarom is mijn vorige ON-TOPIC reply op dit bericht verwijderd?

Bericht door een moderator:
Juist. 59 offtopic berichten verwijderd. Dat is de vierde keer in drie dagen dat een thread flink ontspoort.

je bent nog 10 pagina's vergeten

Inderdaad zullen sommige (semi) ontopic berichten ook verdwenen zijn. Dat is dan jammer, maar sommige leden maakte er zo'n zooitje van, dat enige alternatief was de thread te sluiten en/of helemaal weg te flikkeren. Dat vond ik ook wat ver gaan.

oh nee ik bedoel juist dat er nog ene miljard andere offtopic berichten zijn
maar wat is t topic eigenlijk
de conclusie dat ie er niet meer is is an sich gelijk al allesomvattend ontopictechnisch bekeken.. vanaf daar is de draad ene platform geworden voor emotieverslaafden en randdebielen(ben nog aan het uitzoeken welke ik zelf ben :D)

keep the soul alive!

Laatst gewijzigd:
wat is daar zo vreemd aan?

nou ja ik vind t redelijk onpersoonlijk en respectloos om op een uitvaart met een zonnebril rond te lopen eigenlijk 8)

die zonnebrillen zijn ervoor om niet te laten zien dat ze niet huilen :eureka:

of ze deden gewoon allemaal michael (omstreeks 1984) na met o.a. de glove...

nou ja ik vind t redelijk onpersoonlijk en respectloos om op een uitvaart met een zonnebril rond te lopen eigenlijk 8)
wie zou de ogen dan moeten kunnen zien? wat maakt het dan meer respectvol en voor wie?
sommige mensen slikken rustgevende middelen op een funeral, tsja... da's ook niet slim aangezien je het verdriet dan niet goed verwerkt want je onderdrukt dan de natuurlijke gang van zaken...
maar dat moeten ze maar lekker zelf weten net als de zonnebrillen...

Laatst gewijzigd:
Denk meer dat ze hun verdriet juist niet teveel openlijk willen laten zien; van die tranende, bloeddoorlopen ogen.. Vind 't zelf ook niet al te prettig als ik zo daar in de picture zou staan met zulke ogen..
Stukje schaamte en/of stukje die paparazzi-aasgieren niet teveel willen geven.

ik was dan wel positief verrast dat zijn kinderen eindelijk eens zonder hoofddoek te zien waren.

Denk meer dat ze hun verdriet juist niet teveel openlijk willen laten zien; van die tranende, bloeddoorlopen ogen..

tranen?
die hele familie met die fijne ouders hadden echt geen normaal contact met elkaar ... :erm:

..maar dan nog kun je toch wel 'vol' schieten als een familielid sterft.

dat lijkt me op zich best normaal jah

ik was dan wel positief verrast dat zijn kinderen eindelijk eens zonder hoofddoek te zien waren.
hehe hoofddoek...? het waren maskers... alleen die baby had destijds (en dat is alweer 6 jaar geleden) een sluier voor/over...

ik vraag me eigenlijk af waarom het nu ineens dan allemaal wel kan...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back