Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik geloof niet in de grootste of de beste of wat dan ook..
als het maar niet te overhyped word!!
een muzikant is en blijft een muzikant en geen god
en we gaan allemaal dood...

Wat een onverdraagzame egoistische houding heb jij zeg.

Haha, de eerste quote is een typische uitspraak van een Nederlander: doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.

De tweede quote ben ik mee eens, maar ik zou het anders hebben gezegd: denk je ook eens aan anderen?

ZAPPA is de beste muzikant die ooit heeft bestaan, laat daar geen misverstand over bestaan. Niemand komt ook maar 1 mm in de buurt van zijn talent.
Nou, :D.
Ik ken er meerdere die vlak bij hem in de buurt zitten, vind ik.
YouTube - GONZALO RUBALCABA PROYECTO LATINO is zoeen. Chick Correa is ook zo iemand, vind ik. Joe Zawinul en Jan Hammer zijn ook goede componisten die dicht bij Zappa kunnen staan, vind ik. Zappa is wel iemand die heel goed weet te arrangeren vind ik, en daarbij de juiste persoon op de juiste plaats weet te zetten.
Een voorbeeld is George Duke; Zappa wist die goed in zijn muziek te gebruiken. George Duke zijn muziek is soms zelfs saai, maakt niet optimaal gebruik van zijn sterke kanten.

Om nu terug te keren naar MJ: ik denk dat hij heel erg bewust was van wat hij kon. En als hij iets niet kon, dan werkte hij eraan, of zocht iemand die het wel kon.

HET IS IDD TYPISCH NEDERLANDS OM TELKENS OFF TOPIC TE GAAN

Laat deze draad een eerbetoon aan Michael Jackson zijn aub

en hou de rest lekker voor jezelf :okdan:

Mss handig als een Mod wat actie onderneemt en een aantal posts kan verwijderen
Anders mss een nieuw topic openen als ode aan MJ (zonder crap)

Thnx
:maffia:

gewoon vanaf nu MJ only...
attachment.php

Attachments

• MJ.gif
    MJ.gif
    1,3 KB · Bekeken: 94
Laatst gewijzigd:
Dat ik dat vroeger echt serieus heb zitten spelen zonder compleet in een deuk te liggen hè... nu niets meer bij voor te stellen... :)
ik wilde net zeggen... de game gaat eerlijk gezegt helamaal nergens over, eigenlijk vind je zo'n game cool omdat het over MJ gaat maar als je daar doorheen prikt hou je niets over dan yet another platformer... hehe die sample steeds als je een kind red, "MICHAEL!"

attachment.php

die film was trouwens ook mega weird, allemaal snippers... geen touw aan vast te knopen
attachment.php

Attachments

• sega-genesis-michael-jackson-moonwalker.jpg
    sega-genesis-michael-jackson-moonwalker.jpg
    64,3 KB · Bekeken: 94
Laatst gewijzigd:
Jammer dat er nooit een vervolg is gemaakt waarbij Martin Bashir kinderen gaat redden uit het huis van Michael Jackson
attachment.php

Ik weet niet of de Genesis versie gelijk is aan de arcadeversie, want dat is nog best een aardig spel.

die film was trouwens ook mega weird, allemaal snippers... geen touw aan vast te knopen
attachment.php

Hahaha, YEAH!!!
(Valt mee dattie nog een 5.0 krijgt op imdb!)

Die film had ik vroeger op video!
Toen heb ik hem vaak gekeken en ik kan me nog herinneren dat mijn moeder zei: "Wat een slechte film zeg, ga je die nu alweer kijken?"

Ik ga hem eens even zoeken en binnenkort weer kijken, ben benieuwd wat ik er nu van vind.

mja het is wel een echte tiener film... maar de special fx waren voor die tijd wel zeer redelijk nog (was nog ruim 3 jaar voordat T2 uit kwam nutuulk).

het begint met een compilatie van zijn loopbaan, eerst bij de jacksons tot/met de USA for Africa periode...
daarna begint de film met een nagespeelde clip van Bad door tieners.
het gaat verder met de echte michael die achterna word gezeten door vage cartoon-like fans maar weet uiteindelijk aan de menigte te onstsnappen door een konijnenpak aan te trekken en er keihard vandoor te gaan op een motor :D

zo halverwege de film gaat het verhaal ineens weer heel ergens anders over en Michael beschikt ineens over superkrachten en kan zich veranderen in een snelle auto en een robot/spaceship :dubbel:

tussendoor zie je dan weer een clip die soms aansluit op het verhaal zoals smooth criminal bijv.

attachment.php

het blijft allemaal vrij onsamenhangend, verhaal is erg fast en niet al te moeilijk dus voor de gemiddelde tiener best wel geinig... dus ik denk dat subgoof zijn moeder nu eindelijk gelijk gaat geven ;)

Laatst gewijzigd:
Ik weet nog dat ik die film in de bios zag en echt zwaar teleurgesteld was. Het enige dat achteraf leuk was, was dat de hele zaal vol zat met bakvissen maar zelfs daar was ik nog te jong voor om dat echt te waarderen.

Ik weet nog dat ik die film in de bios zag en echt zwaar teleurgesteld was.
het lijkt wel of MJ hem voornamelijk voor zichzelf heeft gemaakt (verhaal is iig door hem geschreven) :D
hoe krijg je die smilie
attachment.php
door de link te copieren die er onder zit en dan tussen IMG tags in je post te ketsen...

... hehe die sample steeds als je een kind red, "MICHAEL!"

[/IMG]
In de film Moonwalker zaten ook steeds van die gehersenspoelde kinderen die alleen maar Michael... Michael!! roepen alsof hij de verlosser is. :kots: Hij bedacht het meeste van die idioterie volgens mij zelf. Toen kon je al op je vingers natellen dat het fout zou gaan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back