dubcreator
Ouwe rot
Ik zou graag eens jullie mening horen over relativiteit. Ik bedoel ik kom hier allerlei irrelevante discussies tegen. Nu bijvover renderen van audio en wat het verschil in klank tussen verschillende DAW's wel niet zou zijn. Vervolgens wel het hele zooitje door een behringer knallen. Of bijv iemand die het verschil tussen midi en audio niet weet maar wel een SSL tafel wil.
Ik lees heel veel over kwaliteit maar om de een of andere reden gaat het volgens mij bij de meeste (niet allen) alleen maar over het 'hebben' van gear maar er vervolgens niet mee om weten te gaan. Mensen die 3 mille EQ's kopen en wanneer ik dan luister denk ik.... ok die kwaliteit had je ook met een samsonnetje kunnen realiseren.
Zo en nu een
met dit
weer.
Ik lees heel veel over kwaliteit maar om de een of andere reden gaat het volgens mij bij de meeste (niet allen) alleen maar over het 'hebben' van gear maar er vervolgens niet mee om weten te gaan. Mensen die 3 mille EQ's kopen en wanneer ik dan luister denk ik.... ok die kwaliteit had je ook met een samsonnetje kunnen realiseren.
Zo en nu een
met dit
weer.