tietsto dit kun je toch niet maken man

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
... rot toch op.
Waarom zou ik?
De cariere van deze man is de ultieme natte droom van een ieder hier. beetje meer respect graag.
Respect voor een onbewuste zaadlozing? Verklaar je nader.. ?

Maar nog liever een verklaring van de combinatie van beide uitlatingen. Oprotten en respect tonen?

Tjonge, jonge...

Wout

Tiesto doet het goed
Hij is uiterst succesvol als DJ
Blackhole is een major label
z'n muziek is progressief, hij probeert zichzelf steeds opnieuw uit te vinden. De meeste die hier bashen zijn nog nooit bij een recente set van hem geweest.

Mee eens

Mensen zijn gewoon jaloers, dat zij nog steeds zitten te kutten op hun zolderkamer met hun H2O SX3 en NEXUS.

Ik ben niet jaloers, en wat is er mis met lekker kutten?

rot toch op.

Ik ben er net.

De cariere van deze man is de ultieme natte droom van een ieder hier.

Voor mij absoluut niet, ik moet er niet aan denken.

beetje meer respect graag.
[/QUOTE]

Ik zie hier bijna alleen respectvolle meningen..

Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen Raphie?..

mensen mensen we zitten op een synthforum en geen danceforum...

be kind and talk about synths :)

ben het wel eens met Bergen, hoewel die kaleidoscope ietsjes beter is dan de vorige
maar nog steeds erg digitale dunne sound, kennelijk zijn nieuwe stijl....

voor de rest blijft er smaak over. ik kan zo 10 slechtere of betere artiesten opnoemen, maar dat blijft persoonlijk.

Ik ben het overigens niet helemaal mee eens met progressief, die electrohouse ideetjes zijn er ook alleen maar door types als Deadmau5 heb ik het idee.....

Wout je hebt gelijk. Was meer in het kader van de beste stuurlui staan aan wal ;)
rock en punk? natuurlijk niet zo hardcore als sommigen hier rock en punk noemen.

Ik hoor ook een snare op de 2 en 4, maar om het nu daarom rock- en punk-invloeden te noemen...

Tiësto of niet, platgemasterd of een suffe keldermix, de stijl spreekt me gewoon niet aan. Nummers als deze zullen nooit klassiekers worden zoals sommige van zijn vorige tracks, die ik me nu nog herinner.

Wat dat betreft vind ik het dan ook helemaal niet erg om 'niet meer mee te zijn' met het laatste nieuwe.

Trouwens, als het mengen van zoveel stijlen al progressief is, dan is de meest progressieve muziek toch gewoon per definitie eenheidsworst?

Trouwens, als het mengen van stijlen progressief is, dan is de meest progressieve muziek toch gewoon per definitie eenheidsworst?
hier spreekt een wijs man

klopt, progressief is niet voorbehouden and VPRO en STUBRU obscure bandjes....

Ik ben het overigens niet helemaal mee eens met progressief, die electrohouse ideetjes zijn er ook alleen maar door types als Deadmau5 heb ik het idee.....

Deadmau5, dat vind ik pas echt ... dan heb ik toch liever tiesto

Al die nr's van deadmau5 zijn hetzelfde, het zijn trouwens niet eens echte nr's, gewoon lange "grooves"

Shit, ik zat net weer ff te luisteren naar gaymau5 en ik voel me meteen ellendig en suicidaal. Had ik mischien maar niet moeten doen :(:(

Shit, ik zat net weer ff te luisteren naar gaymau5 en ik voel me meteen ellendig en suicidaal. Had ik mischien maar niet moeten doen :(:(
Dat heb ik nou ook als ik naar jou muziek luister. :P

OT Een hoop kinnesinne in deze thread....hoge bomen vangen veel wind zullen we maar zeggen.

Ik vind het op zich wel een leuke track...niet echt mijn smaak maar het is weer eens iets anders. Tiësto is iig niet bang om zich zelf keer op keer opnieuw uit te vinden.

Deadmau5, dat vind ik pas echt ... dan heb ik toch liever tiesto

Al die nr's van deadmau5 zijn hetzelfde, het zijn trouwens niet eens echte nr's, gewoon lange "grooves"

Ja, maar wel super goede grooves.

Je kunt hoog of laag springen, maar meneertje dode muis is wel een ontzettend getalenteerde dance producer. Of je nu van zijn muziek houdt of niet.

En ja, soms breekt er iemand door omdat er behoefte bestaat aan zijn of haar muziek. Dan wordt het ineens commercieel, de grote 'simpel minded' menigte gaat er van houden en dan is het volgens de synthnerds ineens weer niet goed. Tralala, prima, als jij dat vindt.

Kijk, tiesto is een compleet ander verhaal. Tiesto is geen producer, weet weinig van synths en maakt helemaal geen muziek. Tiesto is net zoiets als de spicegirls. Gewoon een marketingplan. Maar tiesto heeft gewoon geluk gehad, alles op de juiste plaats, op de juiste tijd en hij is dat 'idool' geworden waar mensen blijkbaar toevallig behoefte aan hebben.
Zijn platen worden door andere geproduceerd. Daar zit een hele machine aan mensen achter. Labels, managers, producers, blabla etc.

Nu kan iedereen hier op dit forum wel tiesto gaan afzeiken, maar wat heb je eraan. Tiesto draait cd'tjes en that's it!

niet helemaal hoor, hij heeft zat platen gemaakt, vooral voor 2000.
Zelfs met een aantal bekende forumleden tracks gemaakt.

Ja, maar wel super goede grooves.

Je kunt hoog of laag springen, maar meneertje dode muis is wel een ontzettend getalenteerde dance producer. Of je nu van zijn muziek houdt of niet.

Ik heb geen verstand van het fenomeen "dance" omdat het me niet zoveel intereseert, neem het me niet kwalijk maar ik vind het gewoonweg in 9 vd 10 gevallen echt geen muziek. En dan kan de persoon achter het nr nog zo getalenteerd wezen (of handig met ableton of FL) dat maakt het voor mij gewoon echt niet ineens beter.

Ik heb geen verstand van het fenomeen "dance" omdat het me niet zoveel intereseert, neem het me niet kwalijk maar ik vind het gewoonweg in 9 vd 10 gevallen echt geen muziek. En dan kan de persoon achter het nr nog zo getalenteerd wezen (of handig met ableton of FL) dat maakt het voor mij gewoon echt niet ineens beter.

en voor hetzelfde geld vind iemand anders wat jij "muziek" noemt gewoon kut

maar zo blijven we bezig :r

inderdaad, het is een kwestie van smaak en daar kan je over blijven ouwehoeren.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back