tietsto dit kun je toch niet maken man

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hehe, ik kan wel een ding opmaken uit dit topic, en dat is dat alles wat groot en succesvol is op geen enkele symphatie hoeft te rekenen van bepaalde synthforum-leden. Tiesto, MacDonalds, en Deadmau5 een beetje :D:D

Kijk,.. zo zie je maar,.. zelfs een nikszeggend topic als dit wordt zo toch nog wat,..
Zou het misschien kunnen dat de weledel hoogeleerde forumleden gewoon heeeel intelligent zijn en zelfs Tiesto maatschappelijke relevantie kunnen geven?

NAAAAAHHHH,.. dach t nie he!!!!

ik vind kelly clarkson een schatje met een dijk van een stem :okdan:

ik kan echt 60 duizend super wijze opmerkingen bedenken..
serieus
maar die zouden minimaal 2 keer zoveel reacties oproepen die ik dan weer snedig moet pareren en voor je t weet heb ik er een dagtaak aan.
dan draait mn computer de hele dag op volle toeren en dat kost natuurlijk hele regenwouden..

ik zal eerst even toegeven dat ik me ook regelmatig heb afgegeven op lui die ik slechte kutmuziek vind maken, dan hebben we dat gehad.
maar ik heb t licht gezien, dus

WTF CARES WAT IEMAND ANDERS VOOR PULP MAAKT

als de azijnpissers dat net als ik ook even inzien dan kunnen we weer aan de slag met vette shit maken ok?

Heb helemaal niks tegen Tiesto. Maar wat ik niet snap is die verheerlijking van een platendraaier. Ik heb meer iets met de virtuositeit van een uitvoerende muzikant op een podium. Want laten we wel wezen, als ik een band zie spelen ga ik me toch niet focussen op de man achter de mengtafel. Of op de electricien die alles zo leuk aansluit.
We moeten dus maar accepteren dat de muzikanten er alleen maar zijn om de platendraaier in het zonnetje te zetten. Omgekeerde wereld.

Maja, zo kunnen we nog wel effe doorgaan. Ik moet zo ook slikken dat ik 2 avonden per weekend tegen Paul de Leeuw aan moet kijken als ik mijn TV durf aan te zetten.

En ik moet ook accepteren dat agenten er niet meer zijn om de problemen in de wijk op te lossen, maar om 's-avonds zoveel mogelijk bonnen op tafel te leggen.

En dat directeuren van wonigbouw-corporaties in Maseratis rijden, terwijl huurders het huis worden uitgezet omdat ze de huur niet kunnen betalen.

Waar gaat het heen met deze (omgekeerde) wereld.....Vraag ik mij soms af.

Ik ga maar eens wat muziek maken...

"Nou inderdaad zeg! En die Balkenende heeft het ook maar goed" zei de foute oom op de verjaardag toen hij nog een haffel borrelnootjes naar binnenwerkte, alvorens te vertellen over zijn 2e skivakantie dit jaar.

Of op de electricien die alles zo leuk aansluit.

...want elke bekende DJ heeft immers zijn eigen electricien...

Heb helemaal niks tegen Tiesto. Maar wat ik niet snap is die verheerlijking van een platendraaier.

Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet het grote publiek niet. En het blijft een feit dat het grote publiek op zoek is naar een held.

...want elke bekende DJ heeft immers zijn eigen electricien...
Inderdaad. Als we nou effe doordenken heeft de DJ zichzelf in de hele scene overbodig gemaakt. Hij is de enige in de hele BV-DJ die door volstrekt iedereen vervangbaar is, zelfs door een robot. Je vervangt hem door een handenklappende robot en de DJ Tiesto blijft zelf lekker thuis. Om het geld op te vegen en te tellen wat het volk met shovels naar binnen smijt.
:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back