Maar dat zeg ik toch niet? Waarom voelen mensen zich nou altijd aangevallen als het om smaak gaat? Het is juist heel erg belangrijk om eens lekker in de clinche te gaan en niet te blijven hangen in het VMBO meisje dat zegt: "Ja! Ik vind het wel leuk..." (Al zou zij waarschijnlijk 'vintt' zeggen) Voor of tegen Tiësto, maar waarom? Wat'ie doet is slecht. Waarom dan of waarom is het nou juist goed? Als argumenten lees ik alleen maar zaken als herhaling of iets dat al gedaan is tegenover de hoeveelheid pegels die het allemaal opbrengt. En vergelijkingen met andere artiesten, maar op dezelfde gronden. Jullie hebben toch een mening, niet omdat een ander zegt dat je een eigen mening moet hebben (die dan ter bescherming meteen heilig verklaard wordt: "Het is toevallig wel mijn mening, ja!"), maar waarom die mening er nou is...... Wellicht een dooddoener, maar ik maak zelf nog steeds wel uit wat ik luister en wat ik leuk vind en wat ik van bepaalde "artiesten" vind.
Smaak en zaken als schoonheid zijn nou eigenlijk de enige dingen waar je een mening kan vormen en daarom is zo'n discussie juist zo leuk!
Wout