Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je verwacht toch ook niet dat mr Mac Donalds je burger staat te flippen![]()

Meen je nie??? Dalijk ga je nog vertellen dat de sint een dikke verklede dronkaard is die een drie weken later een kerstmannenoutfit aantrekt.
edit: valt me trouwens op dat de naam in het topic tietsto is en niet tiesto (of is dat soms opzet??!).
Wat jank je nou![]()
Idd veelste druk het regenwoud te kappen om er koeien te laten grazen. En veelste druk in 3e wereld landen kostbare landbouw grond te kopen om vee voer te verbouwen, waardoor de mensen die er wonen geen eten kunnen verbouwen. Iedereen die daar dus eet werkt hier aan mee.

Je verwacht toch ook niet dat mr Mac Donalds je burger staat te flippen![]()
Idd veelste druk het regenwoud te kappen om er koeien te laten grazen. En veelste druk in 3e wereld landen kostbare landbouw grond te kopen om vee voer te verbouwen, waardoor de mensen die er wonen geen eten kunnen verbouwen. Iedereen die daar dus eet werkt hier aan mee.
Gast, ik heb in een fabriek gewerkt waar de frites vandaan kwamen voor de MC, en die staat gewoon in Nederland hoor (in Kruiningen), en die aardappels komen ook uit Nederland. Gewoon eerlijke handel, niets engs aan !
Gast, ik heb in een fabriek gewerkt waar de frites vandaan kwamen voor de MC, en die staat gewoon in Nederland hoor (in Kruiningen), en die aardappels komen ook uit Nederland. Gewoon eerlijke handel, niets engs aan !
dus wat zeikt iedereen over tiesto, hij kapt geen regenwouden en zijn studio loopt op groene energie van de windmolens bij Oosterhout![]()