tietsto dit kun je toch niet maken man

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oke on topic: ik was ook zeer verbaasd toen ik hoorde dat dit trackje van Tiesto is, maar ik vind het zeker wat hebben (stem zangeres lijkt een beetje op die van Republica (tja, wie kent dat nog??)). Wat denkt men bijvoorbeeld van de zeer eighties klinkende nieuwe van Ferry Corsten? Ik bespeur sowieso wel een verschuiving van puur instrumentaal naar ingezongen trackjes en dan met name geproduceerd door housemensies...

Maar ja, just my 0,02$

edit: valt me trouwens op dat de naam in het topic tietsto is en niet tiesto (of is dat soms opzet??!).

Laatst gewijzigd:
Grappig om te lezen dat vooral mensen die eigenlijk totaal geen affiniteit hebben met zijn muziek het compleet lopen af te kraken. Ik ga toch ook niet jarre afkraken omdat het genre me niet ligt!? Voor de markt waar hij zich op focust doet hij het goed! Ik vind het zelf ook niets maar nog geen reden het zo de grond in te boren.

Daarbij is Tiesto een product, dus wie nou uiteindelijk het nummer heeft geproduceerd maakt geen hol uit. Je verwacht toch ook niet dat mr Mac Donalds je burger staat te flippen :P

edit: valt me trouwens op dat de naam in het topic tietsto is en niet tiesto (of is dat soms opzet??!).

Dat is waarschijnlijk omdat 'tiesto' anders vanzelf ge-auto-edit wordt naar 'puristische jaren '70 analoge synthesizermuziek'.

Wel grappig dat iedereen, die door alle newbee/H2O/hardcore kick-vragen langzaam in slaap was gevallen op dit forum, in 1 klap wakker wordt bij een topic over één artiest. Pas op jongens, strax wordt dit nog een populairder topic dan die van onze Bradley.

edit: laat ik er nog maar even on-topic op ingaan, en dan op wat de TS volgens mij bedoelde met het voorbeeld. Ja het is kapot gecomprimeerd. Maar ik moet eerlijk bekennen dat bij bepaalde muziekstromingen dat kapotgestampte juist heel cool vind klinken. Jammere is dat het tegenwoordig bij zoveel muziekstijlen wordt toegepast. Ach, zoveel mensen zoveel smaken.

Idd veelste druk het regenwoud te kappen om er koeien te laten grazen. En veelste druk in 3e wereld landen kostbare landbouw grond te kopen om vee voer te verbouwen, waardoor de mensen die er wonen geen eten kunnen verbouwen. Iedereen die daar dus eet werkt hier aan mee.

Idd veelste druk het regenwoud te kappen om er koeien te laten grazen. En veelste druk in 3e wereld landen kostbare landbouw grond te kopen om vee voer te verbouwen, waardoor de mensen die er wonen geen eten kunnen verbouwen. Iedereen die daar dus eet werkt hier aan mee.

Als dat alleen door McDonald's gebeurde zouden we in een best mooie en eerlijke wereld leven. Bijna heel het Westen zit zo in elkaar.

MAAR WAT DE FUNK HEEFT DIT NOG MET EEN PLATGESTAMPTE TIESTO-KNEITER TE MAKEN?! :D :D :D

om nog even over mc donalds door te gaan :)

ik vind het wel knap dat hij geen werknemers heeft in die 3de wereld landen op die boerderijen die geld verdienen om eten te kunnen kopen :P

Gast, ik heb in een fabriek gewerkt waar de frites vandaan kwamen voor de MC, en die staat gewoon in Nederland hoor (in Kruiningen), en die aardappels komen ook uit Nederland. Gewoon eerlijke handel, niets engs aan !

Gast, ik heb in een fabriek gewerkt waar de frites vandaan kwamen voor de MC, en die staat gewoon in Nederland hoor (in Kruiningen), en die aardappels komen ook uit Nederland. Gewoon eerlijke handel, niets engs aan !

Ik had het niet over aardapels he? Kan me tenmiste niet voorstellen dat die ergens staan te grazen. Maar het is nu eenmaal een feit dat mc dollars landbouw grond opkoopt in 3e wereldlanden waardoor er mindergrond voor die landen over blijft om voedsel te verbouwen. En een groot deel van de kap van de regenwouden is ook op hun conto te schrijven. wat dat betreft is burgerking iets frisser. maar ik kap wel anders word dadelijk deze draad ook weer gesloten, maar dit zijn wel van die zaken waar ik me over opwind.

dus wat zeikt iedereen over tiesto, hij kapt geen regenwouden en zijn studio loopt op groene energie van de windmolens bij Oosterhout :D

Langleve Tíësto!!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back