tietsto dit kun je toch niet maken man

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Of een FEBO-kroket met DJ Boozywoozy..

Toch leuk om zo eens te lezen wat voor eten er geassocieerd wordt met bepaalde producers... Ik vind Armageddon Project wel iets voor bij goede vleesjus (omdat het zo vet is, en als je er goed op let ga je patronen herkennen). Tymon is meer als de KFC (zeker goed te doen, maar niet al te veel variatie) en Tiesto roept bij mij associaties op met zuurkool (ik moet er van kotsen, maar da's natuurlijk heel persoonlijk). Verder vind ik Niel wel bij een goede stoommaaltijd passen (vaak prima kwaliteit maar op de een of andere manier altijd ondergewaardeerd geweest) en Dione is net als vlammetjes; gewoon lekker pittig :)
Kinderen voor Kinderen staat mijns inziens gelijk aan koffie met 6 scheppen suiker; je kon het vroeger waarderen maar tegenwoordig niet meer :koffie:

edit: waarom is deze thread ineens horizontaal scrollable?

edit: waarom is deze thread ineens horizontaal scrollable?

Dat is hij bij mij niet. Zeker dat jij niet horizontaal ligt?

Geef mij dan maar een stomende avond met Ida Engberg of zo. Ik zorg zelf wel dat ze iets te eten krijgt :engel:

Gezien de positie van mijn bureaustoel zou ik bezweren dat ik toch echt rechtop zit eigenlijk.
Hmm vaag inderdaad, maar de horizontale scrollbalk is hier nu ook verdwenen...
edit: wanneer ik op 'meer opties' klik en dan 'voorbeeld van bericht' heb ik 'm wel weer. Het zal wel 8~

Gezien de positie van mijn bureaustoel zou ik bezweren dat ik toch echt rechtop zit eigenlijk.
Hmm vaag inderdaad, maar de horizontale scrollbalk is hier nu ook verdwenen...
edit: wanneer ik op 'meer opties' klik en dan 'voorbeeld van bericht' heb ik 'm wel weer. Het zal wel 8~

dat kan allemaal wel wezen,,,
maar, wat ging je eten??

ik zou graag een bak kots eten bij een concert DVD van de toppers

ik stel me een apocalyptisch lijden voor met rondvliegende lijken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back