PvanGeenen
Nieuwkomer
Ik heb sinds kort een Roland VK8 waar ik zeer tevreden over ben. Qua orgelgeluid kan het gewoon niet beter. Ik mis wel erg andere instrumenten waarvan ik bij aanschaf wist dat ze er niet op zaten. Ik heb daarnaast een Kawai Spectra die ik met midi aansluit maar over het geluid en de toetsen ben ik niet zo tevreden.
Ik heb zelf geen ervaring met soundmodules maar als ik het goed begrijp kan een soundmodule via midi aangesloten worden op de VK8 en kan ik deze meteen gebruiken samen met de VK8 dus inclusief de vette leslie van de VK8.
Waar moet ik op letten als ik een 2de hands soundmodule zoek en is het handig als ik bij een soundmodule gebruik kan maken van Card Data Roms?
Natuurlijk zijn er hier mensen met soundmodule ervaring en tips. Dus deze zijn van harte welkom.
Ik heb zelf geen ervaring met soundmodules maar als ik het goed begrijp kan een soundmodule via midi aangesloten worden op de VK8 en kan ik deze meteen gebruiken samen met de VK8 dus inclusief de vette leslie van de VK8.
Waar moet ik op letten als ik een 2de hands soundmodule zoek en is het handig als ik bij een soundmodule gebruik kan maken van Card Data Roms?
Natuurlijk zijn er hier mensen met soundmodule ervaring en tips. Dus deze zijn van harte welkom.
Enkele interessante modules zouden de Roland JV1080/2080 kunnen zijn, of bijvoorbeeld de Yamaha Motif XS Rack of ES Rack.