King of Snake
Dirty
Ga vandaag eindelijk de Mackie's ophalen, maar nou zat ik me dus af te vragen wat de beste manier is om die dingen op mijn soundcard (Creamware Pulsar) aan te sluiten. Ik heb dus geen externe mixer maar eigenlijk wil ik wel een soort volume controle tussen de kaart en de monitors hebben. Of gewoon een simpele signaal switch ofzo, zodat ik het signaal naar de monitors uit kan schakelen wanneer ik bijvoorbeeld een nieuw Pulsar project moet laden wat nogal eens gepaar gaat met de nodige herrie.
Sommigen raadden me een klein Behringer mixertje aan maar dat lijkt me toch funest voor de kwaliteit van het signaal. Ik heb geen zin om eerst veel geld voor een goede soundcard en monitors uit te geven en er dan vervolgens een mixer van 50 euro tussen te hangen. Ik zoek dus eigenlijk iets wat verder geen invloed heeft op de kwaliteit van het signaal maar alleen maar aan-uit schakelt of zo, zonder *plops* of *kliks* of andere herrie.
Iemand suggesties?
Sommigen raadden me een klein Behringer mixertje aan maar dat lijkt me toch funest voor de kwaliteit van het signaal. Ik heb geen zin om eerst veel geld voor een goede soundcard en monitors uit te geven en er dan vervolgens een mixer van 50 euro tussen te hangen. Ik zoek dus eigenlijk iets wat verder geen invloed heeft op de kwaliteit van het signaal maar alleen maar aan-uit schakelt of zo, zonder *plops* of *kliks* of andere herrie.
Iemand suggesties?

Al het goede laat op zich wachte zegge ze he lol