Origineel geplaatst door Hazes
Dus alleen als je tot de enkelen hoort die er iets van bakken mag je wat laten horen? euhm, kletskoek. Als ik gewoon lekker als hobby muziekjes maak (hoe goed of slecht ook) vind ik niet dat ik mijn kop moet houden. Wie bepaald overigens of je er iets van bakt? Jij? Jouw mening hoeft niet de mijne te zijn (of die van mijn buurman, of ....).
Zoals ik al zei vroeger,meningen zijn zoals een achterste,iedereen heeft een mening,ik ,jij,een ander en dit was gewoon mijn persoonlijke mening,ik zeg niet dat jij je kop moet houden of een ander,maar is het niet meer dan normaal dat tegenwoordig éénieder die een computer heeft dezer dagen zijn rommel op het net zet,zelfs zonder een jota,een noot van muziek te kennen, er een hoop crap muziek op zit?Jouw standpunt,iedereen mag het horen wat hij maakt,mijn standpunt ook maar als er niet wordt op gereageerd in mails,geen respons krijgt ,mensen die zeggen: het is slecht is het dan nog nodig internet verder te blijven overwoekeren met je tussen haakjes muziek?Jij moet(je standpunt eens terzijde gelaten)toch ook een smaak hebben;ook eens vinden,:dat is slecht,meestal blijven dat soort mensen slechte muziek maken.Er is talent mee gemoeid,iedereen mag muziek maken hoor,maar zo gaat de internetmuziek aan ten onder.Laats las ik nog een forum op een amerikaanse site,dat er tegenwoordig meer en meer mensen gewoon aan muziek beginnen doen,een computer,een programaatje en ze zijn vertrokken,dat er zo een pak 'hopeloze' muziek op het net wordt opgezwierd,dat 90% niet meer te beluisteren valt.Vroeger moest je je eerst bewijzen aan een platenmaatscappij.
Lees ik hier wat frustratie tussen de regels door? Miskend talent o.i.d? Als je echt weken aan het zoeken bent moet je misschien eens naar je manier van zoeken kijken. Wellicht zoek je op de verkeerde plaatsen.