Welke stoel heb jij in je studio?

Das een duur geintje, die neef louis.
Gewoon af en toe bij de kringloopwinkel naar binnen stiefelen.
Ik heb er een te gekke jaren 60 deense bureaustoel vandaan: 5 euro.... en retedegelijk.

Nog geen stoel in m'n hok.

Ik wissel af tussen drumkruk (laag bij de grond bij de 808) en tussen de burostoel voor luisteren, luieren enzo. Ik denk dat iets permanent's zonder rugleuning best vervelend kan zijn... je ken namelijk niet effe lekker achterover leunen als je da wil.

Een van me 3 vienden op facebook heeft Rude66 als vriend op facebook... en die heeft net z'n stoel afgebroken..

164062_1610655032300_1413984328_31628448_1795534_n.jpg

Ik heb een drumkrukje. Soms mis ik wel eens een rugleuning, maar het is best te doen.

Ik heb toch lekker de mooiste :D

:D:D:D

Blijkbaar is een gewoon pianobankje niet erg in trek?

Ik gebruik zelf een eenvoudige pianobench van Quiklok: kost bijna niets, is stevig gebouwd en makkelijk mee te nemen.

Geen vervelende armleuningen die in de weg zitten. Er zitten ook geen wieltjes op dus over kabels rijden is dus ook geen probleem.

Attachments

• bankje.jpg
    bankje.jpg
    46,1 KB · Bekeken: 83
... Er zitten ook geen wieltjes op dus over kabels rijden is dus ook geen probleem.

Da's bij MIJ sowieso geen issue: kabels zitten achter mijn gear/buro/tafel, en daar kom ik niet met een eventuele stoel.

zo n drum kruk met een ergonomies zadel zit erg goed
kost wel iets meer maar je kan er uuuuuren op zitten zonder last van je rug te krijgen(voor de 30+ers)

misschien is dit wat:
b_168.jpg

je hebt ook van die ballen zonder stoel, maar dat rolt nog al lastig heen en weer ;)

die ballen schijnen best wel ergonomisch te zijn, heb er ooit op gezeten en het heeft wel wat (maar denk niet voor de hele dag, meer ter afwisseling want had geen rugleuning)
bij de perry zijn ze 14 euro, dus een poging waard? misschien kna je m nog wel vullen met geluidsdempend ma6teriaal, dan heb je meteen een basstrap haha

Ik heb zo'n bal, zit ik vaak op te gamen.. dan zak ik niet zo in, en je rug blijft bezig.

Met dank aan Hanz, vanmiddag haal ik mn Giroflex op voor een habbekrats. Wel met enige gebruikerssporen, teksten die ook weer wat zorg geven. Contactsporen, de bruine streep... hij is wel erg goedkoop...

To be continued lijkt me zo

Haha, voor de duidelijkheid, het is niet die van mij, met de bruine gebruikssporen... :P

35 euro, geen geld voor een puntgave giroflex. Ik zit als een koning hier, nogmaals dank Hanz voor de gouden tip!

Back