kan je trouwens met de amiga en atari 1040 ook lannen?![]()
In die tijd had je copyparty's.. en xcopy was je vriend..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kan je trouwens met de amiga en atari 1040 ook lannen?![]()

Jep. De voorloper van wat nu Lan-party heet..

Ja, zelfde kabel..
haha
nee, man, copieren op floppy's met XCopy, externe drive(s) aan je Amiga en gaan..
Wat dacht jij hoe al die warez en demo's de wereld in kwamen destijds.. ?
Traden via BBS'sen en op copyparties of scene party's werd alles weer gekopieerd door de rest van het gespuis..

ow zo, via een Null-modem kabel is wel het een en ander mogelijk..
Ik weet alleen even niet welke games daar echt iets mee doen, moet je ff zoeken op null-modem en/of RS232 en Amiga games
edit
Misschien heb je hier wat aan : http://www.amiga.org/forums/archive/index.php/t-10214.html
http://www.amiga-online-games.de/ga...worktyp&Suchanfrage=%ullmod%&Attribut=netzart
jeuz, wat denk je dat daar nu weer de meerwaarde van is?thx ik ga eens kijken
wat wil je dan gaan doen, bij iemand langs gaan die ook een amiga heeft en dan samen spelen of moet 'ie soms bij jou langs komen? 
Ja, zelfde kabel..
haha
nee, man, copieren op floppy's met XCopy, externe drive(s) aan je Amiga en gaan..
Wat dacht jij hoe al die warez en demo's de wereld in kwamen destijds.. ?
Traden via BBS'sen en op copyparties of scene party's werd alles weer gekopieerd door de rest van het gespuis..

jeuz, wat denk je dat daar nu weer de meerwaarde van is?wat wil je dan gaan doen, bij iemand langs gaan die ook een amiga heeft en dan samen spelen of moet 'ie soms bij jou langs komen?
![]()

Haha inside geek stuff en ik snap het!
Those were the days. Doom 2 op 15 floppy's ont ARJ'en en dan een krasje op het éénalaatste schijfje hebben!

I have faith in your believe... maar erm, hij kan dan ook beter meteen 2 amiga's kopen, net zo makkelijkIk geloof dat Nullmodem tot iets van 20 meter ging ?![]()

I have faith in your believe... maar erm, hij kan dan ook beter meteen 2 amiga's kopen, net zo makkelijk![]()