Hoe waren jaren 80 video clips gemaakt?

Ja, zelfde kabel.. :D

haha

nee, man, copieren op floppy's met XCopy, externe drive(s) aan je Amiga en gaan.. :okdan:

Wat dacht jij hoe al die warez en demo's de wereld in kwamen destijds.. ?

Traden via BBS'sen en op copyparties of scene party's werd alles weer gekopieerd door de rest van het gespuis..

haha

nee, man, copieren op floppy's met XCopy, externe drive(s) aan je Amiga en gaan.. :okdan:

Traden via BBS'sen en op copyparties of scene party's werd alles weer gekopieerd door de rest van het gespuis..

Ik bedoel , kan je realtime tegen elkaar spelen..... netzoals we nu doen in lan party's.
Een potje Warcraft 2 ' en :P

voor de wat modernere Amiga computers is er tegenwoordig Open Video toaster
http://www.openvideotoaster.org/

Misschien wel de moeite waard om eens in te gaan verdiepen. Een Amiga als switcher met leuke fx ipv de hele tijd m'n ouwe Panasonic MX30 mee te slepen...

Dit is ook een goede voorbeeld: veel layers, alpha en transparency. Volgens mij is dit gemaakt met een super 8mm camera

haha

Haha inside geek stuff en ik snap het! :)

Those were the days. Doom 2 op 15 floppy's ont ARJ'en en dan een krasje op het éénalaatste schijfje hebben!

jeuz, wat denk je dat daar nu weer de meerwaarde van is? :dubbel: wat wil je dan gaan doen, bij iemand langs gaan die ook een amiga heeft en dan samen spelen of moet 'ie soms bij jou langs komen? :D

Ik geloof dat Nullmodem tot iets van 20 meter ging ? :D

Haha inside geek stuff en ik snap het! :)

Those were the days. Doom 2 op 15 floppy's ont ARJ'en en dan een krasje op het éénalaatste schijfje hebben!

hahaha.. ik heb nog wel 's OS/2 op iets van 32 floppen gehad.. en wat denk je.. WERKT NIET op een 286.. :D

Sinds wanneer bestaan er originele videos van 'the sun and the rainfall' en 'Photographic'?

Met andere woorden zijn dit nu echt jaren 80 videos of meer de perceptie van de jaren 80 van diegene die die videos gemaakt heeft?

Wat ik met jaren 80 associeer:

Buiten het korrelig en zwart/wit maken van video beelden zul je de echte "qualiteit" van toen natuurlijk nooit herhalen met je camcorder op je zolder kamertje terwijl je op Depeche Mode lip synct.

Leuk verder dat gamen op die Amiga's maar daar ging dit topic toch niet over?

Back