quifster
Gepokt en gemazeld
Sorry, maar ik heb het tegen kunnen houden, heb een aantal schulden staan, dus ga zeker niet het bedrag opdrijven. En van de politie heb ik al doorgekregen dat ze dit soort fraudezaken waarschijnlijk niet kunnen oplossen. Hebben natuurlijk drukker met moordzaken en terroristen.
Phochos
ik bedoel dit goed phochos, maar het is echt verstandig dat je eens met iemand in je omgeving gaat overleggen hoe je op internet je het best kan gedragen. Jij gooit zoveel prive informatie het internet op wat zo simpel te herleiden is naar jouw persoon dat dat nooit goed kan zijn.
Als je al de behoefte hebt om dat allemaal te delen, doe dat dan onder verschillende aliassen (dus meerdere namen gebruiken). Het is helemaal niet erg om wat naief te zijn op het internet, maar dat kan in 2011 gewoon echt niet meer, dus laat je gewoon eens door iemand uitleggen hoe je dat het beste kan doen.
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat je een beetje in bescherming tegen jezelf genomen moet worden (volgens mij doelde leo daar ook een beetje op).
) engels stukje opsturen en daarna z'n emailadres in de spamfilter gooien, heb je tenminste nog even flink teruggevloekt ( lucht op ) en laten zien dat je ook tanden hebt, en verder gewoon streep eronder. 
alsof een olieprins iets tweedehands zou kopen...