Wat gaan jullie kopen van je vakantiegeld ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hehe
een gitaar ja
ik moet nog een semi-akoestische nu je t zegt.. :frons:

je hebt nooit echt genoeg gitaren natuurlijk
als je dat wel zo even voelt zijn er nog amps en pendale

Hangt ervan af... Heb je al een een drumstel, een doedelzak en enkele steel drums?

Doedelzak ik wel een goeie, Uillan pipes staan op de verlanglijst. Drums mag ik niet van mijn psychiater. Kan ik niks van en is dus niet goed voor mijn zelfbeeld.

Pedalen en pendalen heb ik ook zat. Misschien nog een auto wah?

JA BEDANKT WEER JONGENS, WEER GEEN VAKANTIE!!!

Een long weekend erop uit in een van de bekendere family parks inclusief een dagje Efteling, Pretpark en Dierentuin is ook vakantie..:eureka:

@vcovca beter een DWAAS in de hand dan 10 TROLLS in de lucht.

Tip (voor de 2e en laatste keer) ga naar geenstijl.nl of het Zandpad om je frustraties en wat meer dan ook te venten.

Tip (voor de 2e en laatste keer) ga naar geenstijl.nl of het Zandpad om je frustraties en wat meer dan ook te venten.

Heheh.. :D

Mooi, zo'n ding om op te zitten...

chinese%20kast%20SRD077.jpg

Maar wees nou eerlijk, is toch 'n beetje gek wat je doet niet? Heel veel kopen en daar hulp bij vragen op 'n SYNTHFORUM? Misschien is de site van het NIBUD iets voor je. Dan ga ik wel weer kleuters uit lachen op Geenstijl. Deal?

Nou nou, wat attitude zeg..... Je roept dat soort reacties toch echt wel over jezelf af hoor!
Verder heeft vco toch best een punt..

Om ontopic te blijven, mijn vakantiegeld gaat naar de bouw van de studio @ zolder, als er nog iets over is een toffe compressor a la overstayer VCA / GSSL voor de 2 bus of de overstayer FET voor de drumbus, dat ligt eraan hoeveel cash er over blijft :D
Ook lust ik wel een cheapo 2e hands electrische gitaar om samples te maken, daar mijn vingerwerk niet het beste is op de gitaar. Simpele baslijntjes oke.., maar daar blijft het ook bij.

ik heb m even wat sierlycker gemaakt.. Jay gaat natuurlijk nooit op zo'n cheapo ding zitten

kast_bruil.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back