Wat gaan jullie kopen van je vakantiegeld ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Al geïnvesteerd :)
héhéhé... ik ken 't.....
m'n vakantiegeld voor 2012 is ook al gereserveerd :P

maar je weet waar je het voor doe....
wat je ervoor terugkrijgt....
en daar doe je het dan voor :okdan:

mooi, wel jammer dat er met viltstift op de controller geschreven is.
en wat moet de gemiddelde burger nu voor neertellen?

:mega:

Zo rond de 500 euro ( was 45.000 dollar ) :)
werd veel gebruikt om audio onder beeld te zetten ( postproduction ) maar nu gebruikt bijna iedereen Protools .
Helaas is de Fairlight CMI III niet meer geïntegreerd in deze versie , het is nu alleen een harddisk
recorder echter wel met de zelfde converter dan die van de Fairlight CMI III :) al ga ik gebruik maken van de Digitale I/O van de MFX3+ :D

Laatst gewijzigd:
gdvrrdmm!

koppeling van de auto naar de knoppen...en een labda sensor...
schijtbak!....1000 eur down the drain.

maar op vakantie gaan we toch.
geen gear, vind t vrouwke nie goed... (shizz... xit echt onder de plak)

geen gear, vind t vrouwke nie goed...

Ik denk dat ik hier ook iemand nie goed zie worden als we nergens heen gaan/kunnen maar wel 'n hoop nieuwe gier zou kopen :duivels:

gdvrrdmm!

koppeling van de auto naar de knoppen...en een labda sensor...
schijtbak!....1000 eur down the drain.

maar op vakantie gaan we toch.
geen gear, vind t vrouwke nie goed... (shizz... xit echt onder de plak)

that sux totally. Koop wat bloemen en geef een flesje wijn en misschien draait ze bij. ;)

Dat wordt een afspraak maken bij de opticien :D
Je hebt helemaal gelijk.

Hoe is het mr van der Balman? Tijdje geen tracks meer gehoord van je.. Nog niet shite??
Enne, wat ga jij kopen van je vakantie doekoe, om ff ontopic te blijven.., anders gaan de heren operators me bashen :D

Haha.. we willen natuurlijk geen boeliebash hier!

Ja.. weinig productief geweest op muziekgebied laatste tijd.. ff lekker op vakantie geweest en een ongediertje probleempje in de studio.. Alles is nu weer ok.. Dus denk eigenlijk dit weekend weer ff lekker bezig te gaan..

On topic:

Net vakantie gehad... dus daar hoeft t vakantiegeld niet naartoe.. Zit zelf te denken aan een filterbank om de huidige geluiden doorheen te kunnen halen, maar ben er nog niet uit wat handig is.. En ik zoek een synth met realistische akoestische geluiden zoals strijkers, blazers, etc.. Natuurlijk nooit zo echt als t echte werk, maar dus meer een goede bak met vele bruikbare presets zonder getweak..

Zo.. t vakantiegeld gaat alweer hard zie ik! ;)

die meet de zuurstof in je uitlaatgassen, die waarde gaat dan naar je ECU (motormanagement computer) en die probeert m.b.v. benzine toevoer de ideale verbranding te behalen.

...en daar heb je behalve een hoop geld, geen ene pleuris aan --> roetfilter idem kwatskoek...

als we gewoon die windmolens en kolen (en olie) gestookte electriciteitscentrales in good old kernenergie veranderen. Kunnen we gewoon allemaal dikke vettige ouwe amerikanen rijden.

als we allemaal een gwoon leerde " genoeg" , zouden we meer genieten van het moment , minder rennen / onderweg naar morgen,
dan eens echt werk maken van duurzame energie en besparing,
konden ook die kerncentrales, vriendelijk doch resoluut, geschoven worden daar waar onze premier nog wat heeft op te vullen.
gewoon eens die" meer groei, meer winst , meer is beter" kronkel proberen te rechten

kernenergie is zoiets van : "zoek het maar uit kinderen en achterkleinkinderen en achterachterklienkinderen en achterachterachterkleinkinderen ", en dat keer 10.000. " wij konden de draai niet maken, pas maar goed op ons afval en bid, bid bid, dat het nooit uit onze ""eeuwig"" veilige opslag lekt "

maar ja da's politiek, hen het liever over ouwe synth's revitaliseren en onderhouden. ontopic dan maar weer....

kernenergie is zoiets van : "zoek het maar uit kinderen en achterkleinkinderen ...

En met alle fossiele energiecentrales is het zoiets van "dit vervuilt nog veel erger en dit kunnen jullie niet uitzoeken want we hebben het lekker allemaal in de atmosfeer rondgestrooid".

Om deze beweging te kenteren hou ik inderdaad tig jaar oude synths in leven. :)

het is inderdaad veel verstandiger en beter iha om gewoon de tering naar de nering te zetten..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back