Wat gaan jullie kopen van je vakantiegeld ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik heb m even wat sierlycker gemaakt.. Jay gaat natuurlijk nooit op zo'n cheapo ding zitten

PROEST... :D

schotland, weekje kitesurfen egypte, oostenrijk, duitsland, badkamer, vox ac-30, orange combootje, pigtronix philosopher king, gewoon the usual
en als er nog wat over is :D een festini perenijsje

En die echte Moog dan?
Alhoewel, een ijsje...

laatste reactie:
heren, wat ik met mijn geld doe is mijn zaak en ook al roep ik de hele wereld voor advies ook is dat mijn zaak. Het is jullie zaak om er over te denken wat je wil. I couldn't care less. Het getuigd van respect IMO als je mensen in hun waarde laat. Iedereen is uniek (gelukkig maar) En die kasten hoef ik niet, want ik open graag kasten ipv dat ik er op zit, grappenmakers.

Voorkeur: minimalistisch design en geen antiek, maar ook dat is een PERSOONLIJKE mening en behoeft geen tig @VCOVCA achtige TROLL reacties. Just my 2 cents. Now get some bloody sun and create cool tunes. If I like them I'll support.
[/over and out]

laatste reactie:
heren, wat ik met mijn geld doe is mijn zaak en ook al roep ik de hele wereld voor advies ook is dat mijn zaak. Het is jullie zaak om er over te denken wat je wil. I couldn't care less. ...

Hmm, om hulp/meningen vragen en vervolgens geen zak om geven?

Gewoon voor de aandacht dus? Affijn..

doel post: ervaringen uitwisselen over besteding VAKANTIEGELD, geen whining toespelingen waar sommige geen stijl en viva (libelle lezende?) heren patent op blijken te hebben. Creative intelligente humor is zeer welkom, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. (U know who u are)
RESPECT? I know it's a dirty word for some of u guys.. TIP: get a life a GF and lose puberty LOL

Joh, ga effe je kruis permanenten.

hey, hoe lang moet dat spul er eigenlijk op blijven zitten / kan het inmiddels worden uitgespoeld ?
( ik sta altijd open voor een goed advies ..)

Hippe praat van de straat, je weet. M'n trol zit in m'n broek :D

tumblr_ljbndhhFTH1qbv0jb.jpg

@vcovca zelfspot is de leukste vorm van humor :okdan:
@Hanz kom maar op met een coaching traject voor een leuke deal LOL Die strip is grappig maar heeft vieze vlekken. Just saying..

kornelis is wel oke :okdan:
hoe zouden die vlekken nou in dat boekje komen ?
ook permanentje geprobeerd ?

Hoeveel handtekeningen heb je al verzameld? ;)

interesse in m'n electrische gitaar ?

editten lukt niet, dan maar zo een fotootje:
( mijn electrische gitaar , een vrijwel "uniek" exemplaar )

Attachments

• gitaar "uniek".jpg
    gitaar "uniek".jpg
    29,9 KB · Bekeken: 74
doel post: ervaringen uitwisselen over besteding VAKANTIEGELD
is uitgebreid onderzoek naar gedaan:

Besteding vakantiegeld in 2010
In 2009 gebruikten 9 procent van de ondervraagden in een onderzoek van het Nibud, het vakantiegeld voor het afbetalen van schulden, in 2010 is dit percentage gestegen naar 13 procent. Van de ondervraagden ging ongeveer 45 procent van de werknemers, het vakantiegeld uitgeven aan een vakantie. In 2009 was dat nog 49 procent.

Gek genoeg kwamen synths kopen niet voor in de top 10 van bestedingen :D

Compleet achterhaald trouwens die vakantiegeld constructie, doe die 8% maar gewoon bij mijn loon op.

Ik ben iets voorbarig geweest en heb al een Roland S760 sampler gekocht van (een deel) van mijn vakantiegeld. De rest gaat waarschijnlijk op aan een nieuwe sequencer PC of niet muziekgerelateerde spullen. Vakantie is voor mietjes.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back