Wat gaan jullie kopen van je vakantiegeld ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
..en geld.

VAKANTIEgeld!

En hop, weer on-topic :dubbel:

Nog 15 daagjes...

Nog 15 daagjes...

Jep, dan is het alweer 57 jaar geleden dat de hoogste uurgemiddelde windsnelheid 10,3 m/s was in Nederland!

8D

Jij gaat 'n weerstation kopen?

Zoals het er nu voor staat.. 'n bakfiets met trapondersteuning.

Voor vrouw met kinderen, of man met kinderen. Alleen zijn mijn (man) kinderen dan gear en/of platen.

Nou, mijn vakantiegeld is er :P

Ik geloof dat ik een aanbetaling moet doen voor de Fenix II. Dat wordt dan stokbrood met blikvoer en vin de pays voor de tent.

Mijn vakantiegeld gaat lekker naar de spaarrekening, want er moeten op termijn nog nieuwe meubels, nieuwe TV en een nieuwe hifi-set in de huiskamer komen.

Maar ik had nog ergens een potje en ca. 75% daarvan gaat in een studio upgrade.

ik heb alleen nog een postzegel verzameling over en wat oude guldens.. DNB wil ze niet hebben helaas..

Lekker??? Met een rente lager dan de inflatie lijkt dat me nou niet de slimste move!

Da's natuurlijk onzin: als je het nu niet wil uitgeven is een spaarrekening wel de meest logische optie.
Je loopt geen risico en tegenwoordig krijg je al +3% tot +4% rente.

een weekje kitesurfen in egypte
een vox ac-30
en een philosopher king denk ik :D

Een kozijn + raam
Nog een kozijn + raam
En een kozijn + deur

Als dit rond is heb ik dubbele ramen en deuren zodat de studio beter geluidsgeisoleerd wordt.

Wat gearsletterij betreft zal het nodige worden uitgegeven aan de ruggegraad van de studio: summing amps en ad/da conversie. Ik heb een tijdje geleden mijn mixer verkocht. Ik zal overstappen op meer AD/DA in combinatie met een paar summers.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back