domste opmerking over synths

Klopt, als je interessant probeert te doen door te zeggen dat je in een kamertje muziek maakt met synthesizers, en die ander zegt dan, oh, ben je DJ ?

Dan probeert die ander dus eigenlijk interessant te doen doordat die wil laten blijken er iets van af te weten.

Het enige goede antwoord daarop dan is dus eigenlijk, 'joh, doe nie zo interessant.' :D

Niet een domme opmerking direct over synth's, maar wel gewoon een domme opmerking:

>Laat het nummer Popcorn horen<
''Oh, dat is toch van Crazy Frog?''

Zelfde geldt voor Axel F :frons: . Afschuwelijk.

Ik: "Heb onlangs een nieuwe synthesizer gekocht, Korg Prophecy, dingetje uit '95. Ziet er niet uit, maar klinkt echt tof."
Zij: "Weet je wat ik echt de leukste synthesizer vindt?"
Ik natuurlijk hartstikke enthousiast en benieuwd. Ze heeft er zowaar verstand van!

"Depeche Mode". Oh you.

Je moet met vrouwen ook over hele andere dingen praten dan synthesizers! :D

Zowiezo heeft het niet hebben van kennis ergens over weinig met intelligentie te maken. :-)

Hangt er vanaf. Als je met weinig kennis over iets alsnog veel wilt zeggen, komt het niet echt intelligent over. Schijn ik zelf wel es last van te hebben. :D

Een gesprek over mijn 12 kanaals mixer die een beetje uit de kluiten is gewassen en veel te veel knopjes heeft.

Zij: jij weet wat al die knopjes doen?

Ik: Ja het zijn 12 kanalen, 1 kanaal is dezelfde als de rest, dus ik hoef eigenlijk maar te weten hoe 1 kanaal werkt.

Zij: Kun je radio luisteren hiermee?

Ik: Ja, kan ook communiceren met NASA

Zij: Meen je dat nou?

..Ik ga de ketting korter maken.

Idd, je kan beter met niemand praten over synthesizers. Nieuwe regel voor het forum misschien? :D

Een gesprek over mijn 12 kanaals mixer die een beetje uit de kluiten is gewassen en veel te veel knopjes heeft.

Zij: jij weet wat al die knopjes doen?

Ik: Ja het zijn 12 kanalen, 1 kanaal is dezelfde als de rest, dus ik hoef eigenlijk maar te weten hoe 1 kanaal werkt.

Zij: Kun je radio luisteren hiermee?

Ik: Ja, kan ook communiceren met NASA

Zij: Meen je dat nou?

..Ik ga de ketting korter maken.

Ketting? Uhu.. Euh? :D

Mijn vriendin: "synthesizers zijn toch voor nerds?"
Ik: "ja dat klopt."

...

[EDIT]:
Ow wacht, dat is helemaal geen domme opmerking.

Laatst gewijzigd:
Kan het niet gewoon zijn dat het gros van jullie gewoon een "dom wijf" aan de haak hebben geslagen??? Dan vraag ik me gelijk af, wie is er dan dom??? :D

"Leuk die keyboardjes. Ik had vroeger ook ééntje voor muziekles. Oh en een blokfluit."

"Jij kunt toch geen piano spelen? Hoe kun je dan muziek maken?"

"Kun je niet beter een leuke auto kopen?"

"Jah, dat exacte geluid kan ik ook wel maken, ik heb namelijk [VST plugin] gedownload als torrent en dat was gratis."

en de leukste tot nu toe:

"Met een gitaar kun je toch veel meer doen."

:D

Back