domste opmerking over synths

vrouwen geilen gewoon op mannen met hun fallus-symbolen zoals de gitaar. verder dan dat kijken ze meestal niet :eureka:

Zij, als je net je nieuwe synthesizer heb binnengekregen : Wil je insert_random_activiteit..?

Laatst gewijzigd:
Ja, alleen als je hem aan kan sluiten op een synthesizer! Lijkt me wel apart eigenlijk, snaren in plaats van toetsen...

Maar gitaar is wel leuker om te spelen on stage.

vrouwen geilen gewoon op mannen met hun fallus-symbolen zoals de gitaar. verder dan dat kijken ze meestal niet :eureka:

Dat komt omdat mijn fallus symbol wails like a banshee ;)

Zij, als je net je nieuwe synthesizer heb binnengekregen : Wil je insert_random_activiteit..?

Haha, herkenbaar :)

waarom denk jij dat ik gitaar heb leren spelen?.................:D

man, ik kan iedere dag wel ff ketsen, als ik da wil...:okdan:

:koffie:

De doorsnee vrouw (no pun intended) kickt inderdaad op rijkelijk behaarde Bee Gees met een gitaar in een strak glitterpakje met een bobbel. Dat begrijpen ze. Dat kunnen ze manipuleren. Synthesizers niet.

nou denk dat zangers iha meer sjans hebben.
gitaristen Denken dat ze De bink zijn maar worden makkelijk voorbij gesteeft door drummers en met name zangers.
toetsenisten zijn vaak te problematisch / intellectueel of drank / depressies etc.
bassisten nogal gefixeerd op hun eigen rythmstick
mondharmonica spelers, triestige armoedzaaiers, weinig kans idem

heerlijk eens zo losjes te kunnen generaliseren

@bass

Het gaat niet om je rol maar om hoe je die invult.

Laatst gewijzigd:
"Je hebt al zoveel van die zooi, moet er echt nog 1 bij?"

"Als je X koopt, verkoop je dan Y?"

Grrr

Meisjes gaan toch voor de drummer tegenwoordig?

Volgens een kenner:

"die dingen zijn echt goed voor oldschool-achtige geluiden, voor moderne geluiden kun je beter een vst gebruiken. die klinken gewoon beter door de technologie."

Meisjes gaan toch voor de drummer tegenwoordig?
zou je denken?

l.jpg

:D

:mega:

zanger 1
drummer 2
rest van de band : als er geen iets lelijkere wijven zijn
zoiets?

och wat zelfspot is toch niet verkeerd.
bedoel, zingen en drummen zijn niet echt mijn grote ding .( gelukkig ) gitaar spelen ook niet zo, laat staan bassen.
neen geef mijn een mondorgeltje of een toetsenbord en ik kan gerust ( in m'n uppie) de avond doorkomen.
alle tijd dus om het " bandleven " goed te bestuderen
kortom, tja , nou ja conclusies van jarenlange studie is hierboven samengevat , met wat verrijkende stof met dank aan niet nader genoemde forumgenoten....

Back