liquidthrust
Onverbloemd
Zeg dat je elektronische muziek maakt in plaats van synthesizermuziek. Zo voorkom je meestal een heleboel onnodige domme opmerkingen.
The golden rule!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zeg dat je elektronische muziek maakt in plaats van synthesizermuziek. Zo voorkom je meestal een heleboel onnodige domme opmerkingen.
Hahaha...
.. Bakjes.. Herkenbaar..Die van mij spreekt ook over bakjes
. Maar wel niet echt fijn dat ze zegt.. Je hebt er geen aanleg voor.. Zou ik niet erg leuk vinden.. Muziek maken is nu eenmaal iets van lange adem.. Maar je kunt je wel erg gelukkig stellen dat ze er ECHT niks van kent..
Hekel aan mensen die het verschil niet kennen tussen een DJ en een producer. Dan stop ik gewoon met praten als ze zo beginnen, geen zin om mijn verhaal mee te delen.
Inderdaad verschrikkelijk als mensen dat verschil niet weten.

Mij boeit het allemaal geen reet wat mensen denken van de zooi die ik hier heb staan, voel absoluut niet de behoefte om omwetenden er ook maar kennis mee te laten maken of iets uit te leggen.
Je weet dat ze het niet snappen, ze gaan het niet snappen, en ze hoeven het ook niet te snappen.
Laat ze lekker in hun eigen wereld leven, een wereld zonder moeilijke apparaten met onduidelijke knopjes en allerlei toestanden, daar raken ze alleen maar van in de war.
Liefst negeren ze het eigenlijk ook gewoon, want het is gewoon te verwarrend allemaal.
Lekker laten leven, bied ze een sapje aan, een plakje cake, praat over het weer en andere leuke dingen die makkelijk te begrijpen zijn, leef je desnoods in in die ander en maak er het beste van.
Zit je tijd uit, en als ze weg is / zijn, hupsakee, dat is mooi, terug de studio in en gaan met die banaan!![]()

Voel geheel met je mee; je spreekt uiteraard over SF-leden.
In elke beroepsgroep kom je wel eens wat geborneerd chauvinisme tegen. Maar dit hier, in deze draad, maakt me sprakeloos. En dat wil wat zeggen.

Persoonlijk vind ik "ah, ik zie dat je hier ook een Jupiter 8 hebt" een redelijk domme opmerking van een SF lid dat al 5 minuten in de kamer aan het rondkijken is. 

De eerste keer dat ik in jouw Oord Der Waanzin kwam Vic (jij..........

Oord der waanzin ?
Mn moeder dus: "DAT MACHIEN", tegen mn modular.
.