Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door gemmetje
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...
....wilde ik graag een post plaatsen in deze thread, over een klein muziekforumpje op het grote wilde WWW dat, als ik deze thread moet geloven, ooit lang geleden eens begonnen is.
Nu begint het wat voller te lopen, en het ziet er best okee uit.
Het is wel een stukkie breder georiënteerd daar als hier, niet alleen synth's, maar alles wat met muziek te maken heeft.
link
stamt wel uit dezelfde periode.Origineel geplaatst door Catalunya
De link van BamBam ging over een ander muziek4um, wat niet meer bestaat volgens mij want ik zie niets.

Waarom hebben ze besloten dat de relevante informatie afgeschermt is voor niet-leden, lees potentiele leden, en voor zoekmachines? Kan iemand mij dat uitleggen?Origineel geplaatst door gemmetje
dat had ik idd gezien, en daarom ook nog maar ff een nieuw linkje erbij gepost.
maar laat ik dat gewoon nog maar eens doen: www.muziek4um.nl![]()
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Waarom hebben ze besloten dat de relevante informatie afgeschermt is voor niet-leden, lees potentiele leden, en voor zoekmachines? Kan iemand mij dat uitleggen?
Origineel geplaatst door Catalunya
Omdat meer leden nu eenmaal weer meer leden aantrekken en omdat er info op staat (o.a. veel handleidingen van synths verzorgd door 6 Trak) waar veel tijd in is gestoken het te verzamelen. En alleen maar onbekenden die downloaden is niet leuk. Het kost je trouwens niets het registreren. Is op wel meer forums het geval dat je jezelf eerst dient te registreren.

Origineel geplaatst door Hanz
Maar goed, omgaan met deep-links blijft altijd lastig...
Aan de ene kant wil je iemand 'n moeizame zoektocht besparen; aan de andere kant vind ik een verzameling deep-links naar het harde werk van anderen niet bepaald "veel werk".