mogelijk VERTREK van mij..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hallo allemaal,

Nadat vanmorgen mijn advertentie is verwijderen en ik eerder al was gewaarschuwd ben, is het misschien beter dat ik mezelf verwijder hier. Ik respecteer de regels van de moderators, maar mijns inziens zijn ze niet zo eenduidig of worden ze niet allemaal gehanteerd voor iedereen. Het voert te ver om hier nu uitgebreid op in te gaan.

Ik kijk terug naar een leuke tijd hier met de boys (en girls?) Veel interessante contacten gemaakt, nieuwe info gekregen vooral aangaande modding e.d. Daarnaast wat leden die me minder goed gezind zijn (MC202 SOAP), maar dat hoort er gewoon bij in het (digitale) leven

Bedankt voor de toppie promos. Juni gaat er gewoon komen incl. support van jullie (u know who u are).

Iets over mezelf: ik werk sinds maanden keihard om in de EDM scene terecht te komen (14-16 uur per dag). Het gaat redelijk, maar nog niet zo snel als ik hoop. Er komt een nieuwe residency voor mij aan waarschijnlijk, naast proton. Daarnaast mag ik mogelijk voor een art gallery hun feestjes gaan doen, in ruil voor schilderijen.. Ik heb amper de tijd voor producties. De 75% van mijn apparatuur staat niets te doen of is nog niet eens aangesloten.

Voor de mensen die mijn verhaal willen invullen:
- nee ik ben niet rijk
- ik huur en heb een fiets
- ik heb gespaard
- ik heb de overstap van de IT naar muziek gemaakt begin dit jaar
- nee ik kan niet op vakantie dit jaar
- ja de bank is niet blij met mijn financiele gedrag

Ik vind het zeer spijtig dat het zo moet lopen, maar ik trek niet die voortdurende tegendruk van sommige mensen die conclusies trekken zonder precies te weten hoe de vork in de steel zitten.

Ik overweeg een eigen domein op te gaan zetten met een synthwebshop in de toekomst. Alleen weet ik niet waar ik de tijd vandaag moet halen..

Gegroet allemaal

Jay

P.s. ik zou het fijn vinden als 1 van de mods nog even reageert op mijn PB, als ze even tijd hebben. Bedankt
___

" embrace life and fulfill ur dreams.."

Uuuuuuh, de bank is juist blij met jou financiele gedrag :D

Enuuuuuuuuh... de aanhouder wint. Dus blijven doorgaan met muziek.

Ik heb ook 'n fiets.
Ik huur ook.
Ik ben totaal niet rijk.
Ben ook van IT naar muziek gegaan... maar dan van telecom naar licht/geluids tech.
Ik kan ook niet op vacantie.
Mijn gear weet ook niet meer wat stroom is.

Go on boy, live your dream, er zitten hier meerdere +12 uur per dag in de studio :okdan:

mogelijk vertek
wat betekent dat
als we allemaal gaan roepen nee blijf dat je dan blijft?

NEE BLIJF!

Uuuuuuh, de bank is juist blij met jou financiele gedrag :D

Enuuuuuuuuh... de aanhouder wint. Dus blijven doorgaan met muziek.

Ik heb ook 'n fiets.
Ik huur ook.
Ik ben totaal niet rijk.
Ben ook van IT naar muziek gegaan... maar dan van telecom naar licht/geluids tech.
Ik kan ook niet op vacantie.
Mijn gear weet ook niet meer wat stroom is.

Gelukkig!!! Ben ik niet de enige..LOL Die laatste is leuk ' gear weet ook niet wat stroom is"
Trackname idee?
VCOVA - 0V 303

@ Raphie: bedankt.. heb je nog interessante releases onlangs uitgebracht?

@fjoesz: dat hangt af van de mods.

De mods hebben deels gelijk.. ik had die gratis dozen niet online moeten zetten. Dat is tegen hun beleid. Ik wilde iemand hier gelukkig maken (lees: de handelaren onder ons) met gratis dozen en vulling etc.

Maar goed.. no problem ;)

als je weg wil dan ga je weg, dat hoef je niet aan te kondigen... als je dat wel doet is er wellicht een zekere aandacht vragerij in het spel... bij het weten dat jij weg gaat is verder niemand echt gebaat... maar als je weg gaat (zonder het te melden) kan je ook (zonder het te melden) weer terug komen... it'sa siempel maaariooo eh?!...

@ Raphie: bedankt.. heb je nog interessante releases onlangs uitgebracht?

@fjoesz: dat hangt af van de mods.

Ja, Goede feedback op de Activa Telic remix en een psytrance track + de Funnybad remix.

De eerste 2 liggen bij de labels dus kan ik op dit moment helaas niet delen de ander staat in de release sectie.

Tip van mijn kant: Hoewel de romantiek natuurlijk hoogtij viert is het wel goed met beide beentjes op de grond te blijven staan. M.A.W. Je kan heel succesvol zijn met wat je doet, maar nog steeds geen reet verdienen. Iemand kan nog zo goed zijn met social media bespelen, alles wordt anders als er geld bij komt kijken.

een mindset van investeren "Want ik haal het er straks zeker uit" werkt in 99.9% van de gevallen niet. Een internet radioshow levert niks op, van een Beatport release koop je net een happy meal. etc. etc.

Indien je goed kon verdienen in de IT zou ik het zeker niet nalaten om dat te blijven doen. Want persoonlijk muzikaal succes vertalen in financieel succes waarmee je een gezin kan onderhouden is niet makkelijk. op een gegeven moment heeft het UWV er ook genoeg van (of je partner) en zal er toch echt weer maandelijks geld in het laatje moeten komen. Het zijn er maar weinig die full time betaalde klussen hebben en hiervan op IT managers niveau kunnen leven... iets om over na te denken....

Je kan je ook afvragen waarom jij zo ontzettend vals reageert op iemand anders zn berichtje op internet... ach ja zelfreflectie is een vies woord natuurlijk. :P

Hij is pas lid sinds Feb2011. wat een dramaqueen zeg. Ik hoop dat je steviger in je schoenen staat als het om je (mogelijke) muziek carrière gaat. Anders word dat ook niks.

Kunnen we niet een apart draadje maken voor mensen die willen vertrekken?

@RSB LOL.. misschien een idee om je Fl*shlight te voorschijn te halen. Leuk trouwens een collega psy. Waar heb je je praktijk? Wel discount graag..

@onrust_tv gelukkig maar, ik ook niet, maar ik heb dan ook mijn TV abbo opgezegd bij Ziggo sinds vorige maand.

Nog meer trollen?

Over de aankondiging.. jullie mogen er alles van vinden. It's a FREE world. Ik ben alleen niet iemand die zomaar iedereen laat barsten incl. de toffe contacten hier.. die promos hebben toegezonden en de lui waar ik goede deals mee heb gemaakt, verkoop, ruil deals, modding info etc.

Ja, Goede feedback op de Activa Telic remix en een psytrance track + de Funnybad remix.

De eerste 2 liggen bij de labels dus kan ik op dit moment helaas niet delen de ander staat in de release sectie.

Tip van mijn kant: Hoewel de romantiek natuurlijk hoogtij viert is het wel goed met beide beentjes op de grond te blijven staan. M.A.W. Je kan heel succesvol zijn met wat je doet, maar nog steeds geen reet verdienen. Iemand kan nog zo goed zijn met social media bespelen, alles wordt anders als er geld bij komt kijken.

een mindset van investeren "Want ik haal het er straks zeker uit" werkt in 99.9% van de gevallen niet. Een internet radioshow levert niks op, van een Beatport release koop je net een happy meal. etc. etc.

Indien je goed kon verdienen in de IT zou ik het zeker niet nalaten om dat te blijven doen. Want persoonlijk muzikaal succes vertalen in financieel succes waarmee je een gezin kan onderhouden is niet makkelijk. op een gegeven moment heeft het UWV er ook genoeg van (of je partner) en zal er toch echt weer maandelijks geld in het laatje moeten komen. Het zijn er maar weinig die full time betaalde klussen hebben en hiervan op IT managers niveau kunnen leven... iets om over na te denken....

Hey super om te horen... ga zo door.

Nee het klopt wat je zegt.. ik heb gelukkig veel mogelijke ideeen voor neven activiteiten:
o.a. sociale media - hoe kan ik mijn publiek bereiken via FB en Twitter
IT.. Graphics en misschien weer mijn oude job als project manager

Bedankt voor de tips

Ik werk op de Lingebolder in Leerdam, kan wel kijken of ze nog een plekje vrij hebben voor je.

super mail me ff met de tarieven... maar wel graagkwaliteits behandelaren die de NIP codes in acht nemen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back