mogelijk VERTREK van mij..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hallo allemaal,

Nadat vanmorgen mijn advertentie is verwijderen en ik eerder al was gewaarschuwd ben, is het misschien beter dat ik mezelf verwijder hier. Ik respecteer de regels van de moderators, maar mijns inziens zijn ze niet zo eenduidig of worden ze niet allemaal gehanteerd voor iedereen. Het voert te ver om hier nu uitgebreid op in te gaan.

Ik kijk terug naar een leuke tijd hier met de boys (en girls?) Veel interessante contacten gemaakt, nieuwe info gekregen vooral aangaande modding e.d. Daarnaast wat leden die me minder goed gezind zijn (MC202 SOAP), maar dat hoort er gewoon bij in het (digitale) leven

Bedankt voor de toppie promos. Juni gaat er gewoon komen incl. support van jullie (u know who u are).

Iets over mezelf: ik werk sinds maanden keihard om in de EDM scene terecht te komen (14-16 uur per dag). Het gaat redelijk, maar nog niet zo snel als ik hoop. Er komt een nieuwe residency voor mij aan waarschijnlijk, naast proton. Daarnaast mag ik mogelijk voor een art gallery hun feestjes gaan doen, in ruil voor schilderijen.. Ik heb amper de tijd voor producties. De 75% van mijn apparatuur staat niets te doen of is nog niet eens aangesloten.

Voor de mensen die mijn verhaal willen invullen:
- nee ik ben niet rijk
- ik huur en heb een fiets
- ik heb gespaard
- ik heb de overstap van de IT naar muziek gemaakt begin dit jaar
- nee ik kan niet op vakantie dit jaar
- ja de bank is niet blij met mijn financiele gedrag

Ik vind het zeer spijtig dat het zo moet lopen, maar ik trek niet die voortdurende tegendruk van sommige mensen die conclusies trekken zonder precies te weten hoe de vork in de steel zitten.

Ik overweeg een eigen domein op te gaan zetten met een synthwebshop in de toekomst. Alleen weet ik niet waar ik de tijd vandaag moet halen..

Gegroet allemaal

Jay

P.s. ik zou het fijn vinden als 1 van de mods nog even reageert op mijn PB, als ze even tijd hebben. Bedankt
___