mogelijk VERTREK van mij..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
een discussie over blijven/ weggaan openen dus,
nou fijn dat je een passend antwoord hebt gekregen van de mods, slotje erop dan maar ?

Goed Plan!:okdan: Mods?

@ontrust ehh.. ik moet ook werken en heb soms telefoon.. dat betekent dat ik niet 24 uur per dag achter de Laptop zit, vent

@ontrust ehh.. ik moet ook werken en heb soms telefoon.. dat betekent dat ik niet 24 uur per dag achter de Laptop zit, vent

met weggaan bedoel ik, aangezien de titel van de draad over vertrekken gaat

je kan nu natuurlijk altijd alsnog zelf weggaan

dus tussen al die belangrijke telefoontjes door blijf je gewoon posten over dat je dus nog steeds niet weg bent gegaan enzo ook... :okdan:

ik vind het wel ok zo.. iedereen die nog wat wil zeggen ga je gang.. ik reageer alleen nog op positieve en serieuze berichten en contructieve vragen. Ik vermoed dat de mods toch geen lock gaan plaatsen.

Heeft soms even tijd nodig.

Maar ben het opzich wel met de 1e post van 6 eens: ALS je dan besluit om weg te gaan (en ik zeg niet dat je dat moet doen of niet), maak er dan niet zo'n bombarie van.. Komt nogal 'apart' over.. Geloof me, je bent niet de eerste..

had je ook gelijk kunnen doen, maar nee, je moest eerst dreigen met weggaan :D
hele forum op hol
mensen met handen in t haar
ik ben eigenlijk benieuwd welke zaken je nou precies over de streep hebben getrokken om toch te blijven :D

het blijft interessant, de aangekondigde vertrek topics
denk dat er wel zo een lockje komt, de mods hebben het ook druk...
dus nog even voor het telaat is ::koffie:

ehhh.. wie zegt dat ik blijf of weg ga? Ik neem geen overhaaste beslissingen en zoals ik al tegen de moderator zei is dat ik het even wil laten bezinken..

IMG_0715_edited%20(Small).JPG

Twitter FUN

paulinecj****
@*** Piss on their cunts!

#madeupfacts @_*** no longer has genital warts.

paulinecj***
@*** They are jealous

:D

Je valt me voor het eerst op JayZFresh dus ik begrijp niet helemaal waarop je verhaal gebaseerd is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back