mogelijk VERTREK van mij..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
SH*T die paar trol reacties zorgen ervoor dat ik mijn 303 moment heb gemist.. nou ja het is niet anders.

@RSB ik heb geen idee wat je met die hond hebt gedaan (of ben jij dat zelf?), maar ik doe dat soort dingen niet bij mezelf vrees ik.

wat had je zelf precies verwacht in deze draad dan?
misschien kan ik je tegemoet komen

nou, je lijkt verbaasd over de reacties hier in deze draad
dat betekent dat je iets anders verwacht lijkt me
ik kan je tegemoet komen door gewenst gedrag te vertonen
kun je me nog 1 keer helpen met de bedoeling van de draad?

Ik wens je veel succes in de toekomst.

Trouwens, mogelijk vertrek is geen vertrek. Er waren nog meer mensen die mogelijk vertrokken en terugkwamen. Plan je ideeën goed en rustig; neem de tijd dat je nodig hebt.

Laatst gewijzigd:
nou
je start een draad
de reden is voor mij wat onduidelijk
dan volgen er reacties, omdat iedereen voor zich maar moet uitmaken wat t doel is van je draad
dan blijken sommige reacties niet in de smaak te vallen
dus ik vraag nogmaals
wat is precies de bedoeling van deze draad?

@fjoesz volgens mij heb ik het ' doel' al eerder proberen duidelijk te maken.. maar dat is waarschijnlijk niet wat je wil horen. Nogmaals het is een FREE world: als het draadje je niet aan staat ga dan reageren op een andere.. ik vermoed dat er nog 10tallen zijn die graag expertise zoeken n.a.v. hun synth gerelateerde vraag.

is het doel : waardig afscheid nemen, of een discussie openen over het wel/ niet hier blijven ?

is het doel : waardig afscheid nemen, of een discussie openen over het wel/ niet hier blijven ?

afscheid en / of blijven, maar zoals ik al zei hangt dat ook van de mods af. Heb al een reactie gekregen en ben daar wel tevreden over, maar wil het even laten bezinken.

het doel is voor mij iig niet zo makkelijk vast te stellen

de eerste regel: "Nadat vanmorgen mijn advertentie is verwijderen en ik eerder al was gewaarschuwd ben, is het misschien beter dat ik mezelf verwijder hier."

later hangt t af van de mods?

dan gaat t over weer wat andes

t lijkt op wat aandachttrekkerij.. wat op zich zou betekenen dat je hier prima thuis hoort :D

ik vermoed dat t gewoon wat stampvoeten is als een kind dat onrecht is aangedaan
nog even een statement maken
zeggen dat je MISSCHIEN weggaat vanuit een rationeel standpunt terwijl het gewoon wat kleine piemeltjesshizzl is

verder zou ik t echt niet zo goed weten

gewoon muziek maken

afscheid en / of blijven, maar zoals ik al zei hangt dat ook van de mods af. Heb al een reactie gekregen en ben daar wel tevreden over, maar wil het even laten bezinken.

een discussie over blijven/ weggaan openen dus,
nou fijn dat je een passend antwoord hebt gekregen van de mods, slotje erop dan maar ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back