Help een autistische jongen aan een synthesizer

kennelijk functioneerd er iets niet aan de overheid, en aan de instellingen.
wel topsalarissen, maar geen hulp op maar voor diegene die het nodig heeft.
is dan kennelijk ook al normaal, en geaccepteert ( je kan er tenslotte toch niets aan doen)
dit is exact hetzelfde als bet bestaan van voedselbanken, is mooi dat het er is, maar wel een teken aan de wand, nederland zou zich ernstig moeten schamen.
een westers, rijk land wat zo met z´n burgers omspringt is imo, geen land waar je jezelf nog druk om hoeft te maken.
nou volgende keer allemaal wat beter stemmen, dan komt het vast nog wel goed.
:mega:

Wat een hoop gelul allemaal. Het is toch logisch dat niet overal een potje voor is. Als we voor al dat soort dingen een potje willen hebben moet je nog meer belasting betalen. Het is gewoon een top initiatief van de TS en daarmee uit. Doneer geld, help mee, maar wijs aub niet met je vinger naar de overheid. Reken anders zelf even uit wat jouw droomwereld kost..

Ik kan geen touw vastknopen aan je verhaal....

zeer kort samengevat stelt J.Baars niét dat de topicstarter fout zou zijn met hier te moeten vragen naar een gratis synth, maar wél dat de overheid fout is door geen geldpotjes te voorzien waardoor hulpbehoevenden naast een zorgbudget ook een ontspanningsbudget hebben.

Of dat al dan niet terechte commentaar op de overheid is, dat mag ieder voor zichzelf beslissen.

Maar de commentaren die eerder in dit draadje op Jeroen gegeven werden, waren dus naast het punt dat Jeroen eigenlijk wilde maken. Tenzij ik het heulemaal verkeerd begrijp. :)

nou volgende keer allemaal wat beter stemmen, dan komt het vast nog wel goed.

Ghehehhee,.. nee,.. dat zal helpen!!!

Misschien gewoon es ipv te gaan stemmen allemaal een envelop met kak in de stembus duwen en die nacht landelijk alle ramen van de stemlokalen eruit gooien!!!! :duivels:

En de dag daarna gezellig met een chippie en een biertje op de bank t nieuws gaan kijken,..
Is dat ook 'ns leuk voor de verandering !!! :mega:

hahahaha.... lekker man, al meer dan een jaar geen regering.
En toch gaat alles nog redelijk door. Ik heb er in ieder geval niks van gemerkt toen ik aan het begin van het jaar in Antwerpen was. Misschien kunnen ze Eddy Wally vragen als premier?

zo, en zal ik nu gaan raden waarop iederen gestemt heeft?

maar anyways, nicolas 2000 heeft kennelijk als enge de boodschap ontvangen.

en als er geld is voor wereldkampioenschappen voetbal, en olypische spelen, dan zou er zeker weten een flinke pot geld moeten zijn voor dit soort dingen.

en dat stemmen niet echt helpt, ik weet dat natuurlijk ook wel, maar wat er nu zit is toch echt wel om te huilen.
en waarschijnlijk mede door zeker de helft van de mensen die hier nu gereageerd hebben.

De één ziet het als bedelen, de ander niet meer als een morele plicht.....
Daar begint de tweedeling al.....
Maar beiden groepen spreken wel gezamenlijk schande over de situatie....

De grote uitvoerende groep moet genoegen nemen met een verminderende leefkwaliteit en van de kleine selecte aansturende groep wordt de leefkwaliteitgarantie maar meer en meer beschermd....

Een betere verdeling kan alleen totstand komen dmv een grote massa....
Zolang er nog steeds laf schuilgedrag en zelfbehoud overheerst in Nederland gebeurt dit niet....

De overheid moet er voor ons zijn....
Wij zijn er niet voor de overheid!

De overheid moet er voor ons zijn....
Wij zijn er niet voor de overheid!
amen to that my bru :mega:

abraham-lincoln-antietam-battlefield.jpg

wat een bikkel die abraham, niet eens koude handjes...

de boodschap

Nee,. daar heeft die knul wat aan!

We maken een lijstje,. 55 voor een monotron,.. goed voor 55 karma punten!
Als er 55 euri bij elkaar is gaan we allemaal onze bijdrage storten op een door ts via pm te noemen reknr,.
Ts maakt een foto van de autist met de monotron! Iedereen happy behalve degenen die dat niet zijn!

Copy paste dus onderstaand lijstje en je Naam en bedrag,.
En als je niet van plan bent te storten of geen rekening hebt of in een woondoos woont,.. doe je gewoon niet mee!

Mario010 - 5 euri

Nee,. daar heeft die knul wat aan!

We maken een lijstje,. 55 voor een monotron,.. goed voor 55 karma punten!
Als er 55 euri bij elkaar is gaan we allemaal onze bijdrage storten op een door ts via pm te noemen reknr,.
Ts maakt een foto van de autist met de monotron! Iedereen happy behalve degenen die dat niet zijn!

Copy paste dus onderstaand lijstje en je Naam en bedrag,.
En als je niet van plan bent te storten of geen rekening hebt of in een woondoos woont,.. doe je gewoon niet mee!

Mario010 - 5 euri

precies, dat is de spirit.

J.Baars ook 5 euro

Ooit heb ik als loosert door geldgebrek zonder toetsen moeten doen, terwijl men mij als kind daaraan verslaafd had gemaakt :-P Gelukkig hebben bevriende muziekmakers mij eens geholpen aan een huurpiano, die ik later kon kopen.. :-)

zo, en zal ik nu gaan raden waarop iederen gestemt heeft?
en dat stemmen niet echt helpt, ik weet dat natuurlijk ook wel, maar wat er nu zit is toch echt wel om te huilen.
en waarschijnlijk mede door zeker de helft van de mensen die hier nu gereageerd hebben.

Grappig dit, ik ben wel benieuwd waar je denkt dat ik op stem en van welke partij ik lid ben:):)

Sowieso werp ik ook 5 euro in de pot.
Heeft Timar niet een monotron te koop staat die we kunnen scoren?

Mario010 - 5 euro
J.baars - 5 euro
Eurynom3 - 5 euro
bRz - 5 euro
Tragmadat - 5 euro

Mario010 - 5 euro
J.baars - 5 euro
Eurynom3 - 5 euro
bRz - 5 euro
Tragmadat - 5 euro
demian - 5 euro

Back