Help een autistische jongen aan een synthesizer

Zijn we er al bijna? Wie organiseert het en collecteert het? Ik gooi ook wel een tientje in de pot hoor. Prijs van een paar biertjes in de kroeg... mandje met drie boodschappen bij Albert Heijn... pakje sigaretten... paar liter benzine. Oftewel relatief klein bedrag dat men dagelijks zonder nadenken uitgeeft aan andere zooi.

Kan topic-starter misschien vandaag al bestellen bij Bax. Verbeter de wereld en begin bij jezelf mensen, niet zo zeuren als iemand eens een goed initatief toont!

Tja dat er nou ineens mensen een geldinzamelactie van maken is alleen maar te waarderen, enige minpunt is dat als je van te voren zegt dat je het voor karmapunten doet je die punten nooit zal ontvangen. ;)

Hey van mij ook 5,- . Dat hele PGB sucks toch bigtime als je het mij vraagt. 1 pakje Brandaris minder in mijn PGB ga ik echt niet merken. Dus PB effe waar het gestort moet worden.

Martin

:okdan:

Geniaal die J. Baars :)

Quote; ik heb een hekel aan liefdadigheid.
en dan toch in dit lijstje komen te staan :)

Mario010 - 5 euro
J.baars - 5 euro
Eurynom3 - 5 euro
bRz - 5 euro
Tragmadat - 5 euro
demian - 5 euro
Ronegen - 5 euro

hehehe

Monotron is er nog, van de prijs mag wat af, dus ik doe ook mee met de liefdadigheid ;)

Dus ... ,

Mario010 - 5 euro
J.baars - 5 euro
Eurynom3 - 5 euro
bRz - 5 euro
Tragmadat - 5 euro
demian - 5 euro
Ronegen - 5 euro
843 - 5 euro
------------------------
40 euro

:engel:

Mario010 - 5 euro
J.baars - 5 euro
Eurynom3 - 5 euro
bRz - 5 euro
Tragmadat - 5 euro
demian - 5 euro
Ronegen - 5 euro
Rambotics2000 - 10 euro
843 - 5 euro
niel - 5 euro

we zijn er ! 55 euro :okdan:
Aangezien sirsick het aan het regelen is lijkt het mijlogisch dat hij het geld ontvangt, het ding besteld etc. Want dat is ook zijn doel.

Dus ff wachten op reactie van sir sick, ik zie dat we er al zijn, zelfs zonder 't 10tje donatie van rambotics2000

Maar aangezien de actie zo voorspoedig verloopt is het misschien handig om door te sparen? :D
Misschien een modulair systeempje fixen?

monotron is voor een autist net iets teveel kans op irritante piep geluiden
ik denk eerder zo'n yamaha soundbank keyboard

Ik kan dit keer helaas niet meedoen, ben zelf op het moment erg armlastig, ben veel spullen aan het verkopen waaronder mijn hele treinemplacement, levert tenminste veel geld op. Laatste twee jaar erg veel geld over de balk gegooid en ja...............nu moet ik op de hete blaren zitten. Maar ik kom er wel weer uit.

Phochos

P.S. Veel succes met de actie.

monotron is voor een autist net iets teveel kans op irritante piep geluiden
ik denk eerder zo'n yamaha soundbank keyboard

Ik heb nog naast de Medeli een Yamaha PSS570 staan, daarmee kun je natuurlijk ook leuke geluiden zelf maar door te schuiven en daarnaast meteen extra ritmes en een vier octaafs miditoetsen keyboard.

Back