Help een autistische jongen aan een synthesizer

mocht er nog een monotron gewenst zijn of iets anders, dan doe ik ook 5,- in de pot van project Tron. :)

Het lijkt me handig als we wel een beetje bijhouden wie er allemaal geld doneert. Alhoewel Timar het vast niet erg zal vinden hoor hahaha
Zover ik weet zitten we nu op 3 betalers:
sirsicksik 5,-
Niels: 5,- toch, of niet??
Timar: 5,-

veel meer al: het budget is al rond. Daar hebben de mannen al voor gezorgd:

https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1391105&postcount=91

dat zag ik, maar zover ik weet zitten we op 3 mensen die betaald hebben (timar is automatisch, want die verkoopt m voor 5 euro minder begreep ik)

Dus zodra je betaald hebt, post ff een reply met de stand van zaken uitgaande van de laatste posts.

Echt super bedankt mensen! Had niet verwacht dat dit zo voorspoedig zou verlopen. Ik sta perplex. :halleluja
Nu hoop ik dat ik dat ik nog veel vaker met hem mag werken :D

Oja, misschien nog een leuk ideetje:
mocht je geld over maken, schrijf hier dan nog iets leuks wat ik allemaal op een velletje papier kan zetten en bij de synth kan geven. :okdan:

rekeningnr van Timar:
7015581 T. Vermeer Zwolle

goed, iedereen uitgeraast?

kennelijk functioneerd er iets niet aan de overheid, en aan de instellingen.
wel topsalarissen, maar geen hulp op maar voor diegene die het nodig heeft.

:mega:

dit is trouwens wel HEEL erg herkenbaar en je hebt groot gelijk.
Door de crisis zijn er verplichte bezuinigingen en je raadt het natuurlijk al wie er beslist over waar er bezuinigd gaat worden: de managers. Er is echter natuurlijk geen enkele manager die zichzelf gaat wegbezuinigen en die gaat dus korten in de personeelsbezetting op de woningen zelf.
Daarnaast heb je ook een heel ander prachtig fenomeen: de intelligente, gestudeerde gedragsdeskundige die dan gaat uitleggen hoe je met minder mensen het toch kunt redden. Resultaat: allerlei mensen met MBO-diploma die zich afvragen wat al die moeilijke woorden betekenen (dit bedoel ik zeker niet negatief naar mijn collega's of andere mensen met MBO diploma's, maar WEL negatief naar mensen die zich slim noemen maar dan geen rekening houden met het feit dat ze dingen schrijven voor mensen die niet een voltallige universitaire studie hebben gevolgd en zo alle 'inside' moeilijke woorden hebben leren kennen. Ik heb hier echt al meerdere collega's over horen klagen.)

goed punt ende mee eensch maar ik denk dat baars iets anders bedoeld... naar de topic starter zelf toe, waarom ie (de topic starter) niet ff gewoon *HOP* de knip los trekt en zo'n ding (een erm... monotron) aanschaft... maar idd, weggeef acties zijn idd net zo leuk...

ben nog even aan het terug lezen hoor, want het waren wel heel veel reacties binnen korte tijd.
Als reactie hierop:
ik stelde de vraag ook hier op synthforum omdat hier nu eenmaal de synth-freaks van nederland zitten natuurlijk. Wat is een betere plek om naar een geschikt apparaat te vragen voor zo'n jongen dan hier? Dit bedoel ik natuurlijk tweeerlei:
a. de kennis over de verschillende synthesizers is hier aanwezig, zodat ik snel een toepasselijke synthesizer kan vinden (ik kende de monotron al, maar wie weet wist iemand nog een veel betere optie)
b. het is ook de perfecte plek om die synth ook daadwerkelijk te vinden en te kunnen kopen...

stiekem is het natuurlijk ook zo dat wij als synthfreads met een synthesizer-fixatie onszelf herkennen in autisme (ik wel in ieder geval :dubbel: :D)

Ik ben absoluut geen autist,.. meer een adhd-er met een meervoudigevoudige persoonlijkheidsstoornis waarvan de meesten heel druk zijn op 1 na,. maar die laat zich alleen zien als het geluidsniveau boven de 140 db uitkomt! En dan is er nog die ene die op feestjes altijd naakt gaat rondrennen,. en die ene die denkt dat ie jimmy cliff is,.. en natuurlijk die ene die,. nou ja,. je begrijpt ons wel!

Ik heb die PSS570 nog steeds staan, mag weg voor 35 euro. Kun je ook hele leuke dingen doen mee en hij is stereo met speakers erin. Kun je ook nog drummen en zit natuurlijk een heuse synthesizer in en een complete ritmesectie.

Phochos

sirsicksik 5,-
Niels: 5,-
tragmadat 5,-
j.baars 5 euro
demian 5 euro
brz 5 euro (overgemaakt)

35 toh.

ik heb 6 maal 5 euro en 1 maal 4 euro ontvangen, dus dan zijn we er wel bijna dacht ik zo :D
wij weldoeners!

Een man een man, een woord een woord:

sirsicksik 5,-
Niels: 5,-
tragmadat 5,-
j.baars 5 euro
demian 5 euro
brz 5 euro
Searcheon 5 euro

Ik denk dat we het stuk zoeken naar het juiste geluid en de frustratie als dat net niet lukt allemaal wel herkennen. Misschien kun je de jongen meegeven dat hij hiermee lid is geworden van een grote gemeenschap pielers en draaiers die af en toe behoorlijk bij hun eigen mening blijven maar uiteindelijk het hart op de goede plek hebben.

Een man een man, een woord een woord:....
....... behoorlijk bij hun eigen mening blijven maar
uiteindelijk het hart op de goede plek hebben
héhé hier zijn weer echte hemelvaartpuntjes mee verdiend :okdan:
we luisteren graag naar ons zelf (ik spreek uit ervaring) maar vaak bedoelen we ongeveer hetzelfde :D
helaas dat ik niet kan bijdragen (behalve met mn (on)zinnige posts)....

Back