spullen die je aan de straatstenen niet meer kwijt raakt??

TC electronic Powercore, wilecht niemand meer hebben nu TC er een half jaar geleden mee gestopt is.

TC electronic Powercore, wilecht niemand meer hebben nu TC er een half jaar geleden mee gestopt is.

Maar niet gestopt met de support gelukkig.. Binnen 10 minuten antwoord per mail op een vraag over mijn PowerCore.:okdan:

Beatzofbucket: "komen er nog werkende win7 drivers?"
TC: "NEE...."

Ja zo kan ik het natuurlijk ook :D

Beatzofbucket: "komen er nog werkende win7 drivers?"
TC: "NEE...."

Ja zo kan ik het natuurlijk ook :D

Joh.. ik draai nog met 98 8o) https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=143767

Maar eh.. Tuurlijk heb je daar 'n punt.. wordt het niet meer ondersteund qua nieuwere besturing maar het wordt daarom niet minder ondersteund qua support.

Helaas zit ik vast aan mijn beloved mic pre-amps op m'n yamaha i88x (ook bij XP blijven steken).. kan ook in datzelfde lijstje dan misschien.. Heb helaas geen duizenden euro's over om nieuwe gear aan te schaffen :P

eens: als het werkt, dan werkt het toch? ging hier vooral om de huidige verkoopbaarheid....

Huh???

Powercore.JPG

X8 firewire, deed het prima onder XP, heeft nooit willen werken onder Vista en met de Win7 drivers niks anders dan disconnects. Heb toen m'n geld teruggehad van MusicStore, die deden daar na een jaar niet moeilijk over, hoefde alleen maar naar het TC userforum te verwijzen.

Heb alleen wel een TapFactory license moeten afschrijven, maar daartegen over staat dat ik de SONNOX Dynamics bundle heb kunnen crossgraden naar Native

Potverpowercore toch..

Zit er toch nog een betaalbare 6000 voor mij in de pipeline :D

Dat UAD cross-upgrade verhaal heeft hier natuurlijk ook mee van doen??

Ik heb net een Poco6000 aangeschaft, heb m op W7 64 bit nog niet zichtbaar kunnen krijgen.... benieuwd of er een oplossing voor bestaat..

gem equinox, vette bak maar volgens mij onverkoopbaar... oh en akai S3000XL enzo?

Die Gem Equinox stond vier jaar geleden een stuk of drie keer in dezelfde periode als 'gratis af- te halen' van verschillende aanbieders...

Midex 8

Sinds Cubase FruityBase is geworden kun je in de stront zakken met je MIDI.

Midex 8

Nou, om eerlijk te zijn ben je sowieso de sjaak als 't om MIDI interfaces gaat. Ze moeten die Ploytec GM5 eens en masse gaan produceren en een open protocol verzinnen in plaats van dat "we verzinnen maar weer een achterkamertjes-standaard die we na 3 jaar vrolijk langs de weg dumpen".

Ik dacht dat Cubase nog altijd serious business was, wat is er dan FruityBase aan geworden?

Midex 8

Die heb ik nog niet heel lang geleden nog voor een leuk prijsje verkocht.

Dat mooie 17" rack wat ik hier heb staan wil echter niet echt verkopen tot nu toe.

Lijkt me dat je daar ook weinig apparatuur in kwijt kunt, met zo'n afwijkend formaat...

Roland vs880 multitrack recorder.
Vroeger een hit, nu wil niemand hem nog.

Ik wil eerst mijn spel naar een iets hoger niveau brengen en kijken naar een VS apparaat. Liever dat dan turen naar een monitor.
Zit te kijken of de 880 niet te beperkt is maar je hebt volgens mij ook te maken met virtuele sporen.
Daarbij sta ik vreemd te kijken (moet eigenlijk niet, maarja) wat men vraagt voor zo'n VS recorder.

Back