Geweldig voor iedereen die er nog een heeft - maar wat een ontzettende rotstreek.
Once in a while, however, some of our developers like to dig up one of these long forgotten gems and polish it ready for current operating systems.
Wat is dat voor een willekeur?
Garandeer support voor een van tevoren vastgestelde tijd, of verklaar 't ding echt dood. Of vraag gewoon 20 piek voro een update zodat je de kosten er nog uit kan halen. Idealiter geef je de specificaties vrij zodat iedere hobbyist er drivers voor kan schrijven, dan hoefden ze er hun mooie hoofdje nooit meer over te breken.
Dat levert veel meer goodwill op dan het "tja, we hebben nu dit product, we zijn niet meer van plan om er iets mee te doen in 5 jaar, maar
misschien, heel misschien gaat er over 10 jaar nog een programmeur in z'n avonduren voor zitten zodat je er toch nog iets mee kunt doen!"
En tot voor kort was het voor softwaremuzikanten ook niet echt fantastisch qua stabiliteit.
Ik ben gestopt met Cubase bij SX3 (en had daar ook leuke issues mee, zoals MIDI die niet fatsoenlijk werd opgenomen, maar ik dacht dat ze nou wel ongeveer geleerd hadden wat ze niet moesten doen. Raar eigenlijk, ze leken altijd wel een gevestigde naam te hebben (genoeg threads over "ik wil van FL naar Cubase omdat het
professioneler is", laten vervolgens hardware-gebruikers zitten door de Midex te dumpen, en nu ook softwaregebruikers? Welke groep bieden ze dan nog iets, of is dit een typisch voorbeeld van Office Space?
P.S. wel eens de laatste versies van FruityLoops geprobeerd? Zo slecht is dat ook weer niet hoor
Oh, voor FL heb ik genoeg respect - alleen kan ik zelf de interface voor geen meter uitstaan. Allemaal dat pixelgepriegel maakt me zenuwachtig

.