Dubstep?

Dubstep?

• Eg wel dick ende vet

Stemmen: 57 40,1%
  • Flikkah op met die zooi

Stemmen: 56 39,4%
  • Kweenie...

Stemmen: 29 20,4%

• Totaal aantal stemmers
    142

ca

flubstap

Schijnbaar is er nu al Post Dubstep, voor de hipsters die gewone dubstep te mainstream vinden. Vraag me af hoe dat toch zou klinken :mexico:

ineens stond de LFO depth op het filter per ongeluk iets te ver open met een iet wat te trage LFO freq? ...of misschien was het meer zoiets van "we hebben de Cutoff en Reso tweakjes nu wel een keer gehad... weet je wat!?, we gaan de LFO Reet eens onder handen nemen want da's nog uniek yo..."

Tja daar heb ik dan niet naar gevraagd, maar ik heb ook wel eens dat ik opeens op iets nieuws stuit waarvan ik denk hmm dat klinkt waarachtig nieuw. Maar goed het was ook een gesprek van niet veel en 1 van mijn muziek maatjes had meer gesprek met hem.

Ik ben zelf al een ouwe lul (40+), en veel moderne muziek vind ik echt bagger. Zwaar bagger zelfs.
Maar toen dochterlief van 15 met Dubstep aan kwam zetten (Skrillex) vond ik het meteen erg vet. Zelf ben ik meer van de Gothic Metal en Thrash Metal........ En Korn (CD Path Of Totality) kwam toen met een CD met een mix van Metal en Dubstep in samenwerling met Skrillex, Noisia en anderen. En da's erg vet! Ik ken zelf weinig Dubstep, maar durf zeker te zeggen dat ik Skrillex heel goed vind.

In april mag ik dochterlief + vriendinnen dan ook begeleiden bij het Skrillex concert in de HMH. Ik kijk er nu al naar uit.

Schijnbaar is er nu al Post Dubstep, voor de hipsters die gewone dubstep te mainstream vinden. Vraag me af hoe dat toch zou klinken :mexico:

Om eerlijk te zijn vind ik het beter dan die hardere herrie.
Postdubstep gaat eigenlijk verder waar de oude dubstep stopte en het brostep werd.

En Korn (CD Path Of Totality) kwam toen met een CD met een mix van Metal en Dubstep in samenwerling met Skrillex, Noisia en anderen. En da's erg vet! Ik

ik vind Skrillex echt botsautomuziek.....doet me niets.

het mag best modderfokking zwaar zijn voor mij :

:halleluja

een dubstep nummer heeft wel coole bass-sounds, maar andere dubstep nummers zijn allemaal variaties op hetzelfde thema, een langzame drumbeat met een hele dikke baslijn

autechre was eind jaren 90 ook al met dit soort muziek in de weer.. alleen heette het toen intelligent electric beats ofzoiets

Intelligent Dance Music, een draak van een term :D

dubstep én Autechre 'dat soort muziek' noemen is er ook wel over lol, is imho iets compleet anders...

een dubstep nummer heeft wel coole bass-sounds, maar andere dubstep nummers zijn allemaal variaties op hetzelfde thema, een langzame drumbeat met een hele dikke baslijn

qft.

En wat ik wel heb met die ep van skrillex is dat er meer variatie inzit dan in het voorbeeld van ad noiseam hierboven. Niet dat die ad niet vet is, zekers, maar na 3 minuten heb ik het wel gehad. Skrillex is wat dat betreft minder "techno", waar ik ook niet zo'n fan van ben door de monotonigheid in vergelijking met wat ik doorgaans graag beluister.

Back