Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dubstep waarbij weer geconcentreerd op het laag?Schijnbaar is er nu al Post Dubstep, voor de hipsters die gewone dubstep te mainstream vinden. Vraag me af hoe dat toch zou klinken![]()
Dubstep waarbij weer geconcentreerd op het laag?
ineens stond de LFO depth op het filter per ongeluk iets te ver open met een iet wat te trage LFO freq? ...of misschien was het meer zoiets van "we hebben de Cutoff en Reso tweakjes nu wel een keer gehad... weet je wat!?, we gaan de LFO Reet eens onder handen nemen want da's nog uniek yo..."
Schijnbaar is er nu al Post Dubstep, voor de hipsters die gewone dubstep te mainstream vinden. Vraag me af hoe dat toch zou klinken![]()
De grappen niet...de style blijft evolueren !

En Korn (CD Path Of Totality) kwam toen met een CD met een mix van Metal en Dubstep in samenwerling met Skrillex, Noisia en anderen. En da's erg vet! Ik

autechre was eind jaren 90 ook al met dit soort muziek in de weer.. alleen heette het toen intelligent electric beats ofzoiets

een dubstep nummer heeft wel coole bass-sounds, maar andere dubstep nummers zijn allemaal variaties op hetzelfde thema, een langzame drumbeat met een hele dikke baslijn