Dubstep?

Dubstep?

• Eg wel dick ende vet

Stemmen: 57 40,1%
  • Flikkah op met die zooi

Stemmen: 56 39,4%
  • Kweenie...

Stemmen: 29 20,4%

• Totaal aantal stemmers
    142

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
het schijnt behoorlijk (un)popular te zijn bij velen dus voten maar :D

2029383365.jpg

Niks mis met welke electronische muziekvariant dan ook. Het geeft alleen maar meer kleur aan het bestaande palet.

Tik een willekeurig gangbaar engels woord in, op youtube search, met dubstep er achter,.. zoals,. uhh,. soup dubstep,. chicken dubstep,. shoe dubstep,.. En t bestaat!,..
Echt he,..je moet t wel heeel bont maken wil t niet bestaan!

Het meeste wat ik tot NU toe ervan gehoord heb: een dikke NEE

Maar er zijn wel enkele nummers die ik aardig vind.
Als het allemaal wat dieper qua stijl gaat en niet van die 13 in een dozijn, hype, over the top basslines zijn, kan ik het al wat beter hebben..

Als het allemaal wat dieper qua stijl gaat en niet van die 13 in een dozijn, hype, over the top basslines zijn, kan ik het al wat beter hebben..

Tja ben bang dat je dan al te laat bent, 5 jaar geleden was het heel erg interesant om te zien wat er gebeurde, nu gebruiken ze, bijna, allemaal dezelfde formule.

Ja ach, ze doen maar... ik hoef er niet naar te luisteren :D

Alleen vind 't nu langzaam ook z'n weg naar de radio, en da's wat lastiger uit te zetten op m'n werk..

A ja.. ebola is erger..

maar een ebola uitbraak is zo weer weg door dat het zo effectief mensen ruimt... dubstep nie....

Wat betreft het stijltje, alleen de naam is nieuw imo.... 1 track kan best grappig zijn echter een uur dubstep is niks voor mij.... Het is de nieuwe trance denk ik, supersaw = wobblebass...

Tja ben bang dat je dan al te laat bent,
ik dacht ook dat de dubstep hype al x jaar geleden voorbij was, maar ik ben dan ook geen radio/mtv/club/top30 man, dus wat er nu 'heet' is gaat compleet aan mij voorbij. Anyway, goede dubstep is wel ok; cuntstep dat is pas kut :D

het woord alleen al hangt mn keel uit :)

Ik heb de buttstep hype niet echt op de voet gevolgd, maar het is inderdaad al duidelijk naar de top 40 doorgedrongen. Wat me dan meteen te binnen schiet is dat stukje dubstep in Brittney Spears - Hold It Against Me en een paar maten dubstep in Martin Solveig - Ready 2 Go, persoonlijk vind ik die poppy dubstep niet echt boeiend.
Maar sommige dubstep klinkt wel bruut. Op z'n tijd vind ik dat wel eens lekker..

ach was er al klaar mee toen mr Oizo hem al deed zo'n 11 jaar geleden (Flat Beat)
de mensen die nu nog met dubstep komen lopen echt dik achter, of zaten in 2000 nog op de kleuterschool :D maar goed, ik vind het (NI) MASSIVE Bagger!!!! lijkt ook net of al die gasten allemaal dezelfde Youtube tutorial bekeken hebben....

Is me te traag, ik voel er niets bij. Die bass word gewoon saai na twee nummers. It needs more swing! Ik heb trouwens de indruk dat alle hipsters aan het stromen zijn van dubstep naar acid. Hipsters verbazen mij niet meer want ik ben ze altijd voor. Een soort van uberhipster zeg maar :mega:8o)

ach was er al klaar mee toen mr Oizo hem al deed zo'n 11 jaar geleden (Flat Beat)
de mensen die nu nog met dubstep komen lopen echt dik achter, of zaten in 2000 nog op de kleuterschool :D maar goed, ik vind het (NI) MASSIVE Bagger!!!! lijkt ook net of al die gasten allemaal dezelfde Youtube tutorial bekeken hebben....

Nouuuu.. Persoonlijk vind ik Mr. Oizo - Flat Beat weinig met dubstep te maken hebben, zelfs niet met dat wobblebassje. Dat is toch echt een four to the floor beat en lijkt mij toch heel anders dan een dubstep ritme.
Lopen mensen die naar housemuziek luisteren dan ook achter omdat dit eigenlijk gewoon 70's disco is in een nieuw jasje? Hebben mensen die trance maken dan ook niet toevallig dezelfde youtube tutorial bekeken? En drum&bass, en hardcore, en, en, en...
Smaken verschillen gewoon, en elke substijl wordt juist gekenmerkt door een bepaald element waar je in principe na één zo'n nummer gehoord te hebben er al klaar mee zou kunnen zijn.
Dus dubstep en MASSIVE bagger zou toch net zo goed trance en NEXUS/Vengeance bagger kunnen zijn? ;)

Bij dubstep is de variatie juist kleiner, altijd diezelfde wobble altijd die slowdown.
Heb sinds Oizo nog geen ander rifje gehoord.:)

Even melden, respect voor Oizo ;) En zn ms20. Geniale man.

Back