Dubstep?

Dubstep?

• Eg wel dick ende vet

Stemmen: 57 40,1%
  • Flikkah op met die zooi

Stemmen: 56 39,4%
  • Kweenie...

Stemmen: 29 20,4%

• Totaal aantal stemmers
    142
Ik vind Dub echt wel heel erg leuk, maar ik zal niet zo snel naar een dub'feestje' gaan. Geef mij dan maar DnB. Je kan echt nix met dub op de 'dancefloor'

Wat ik wel heel erg leuk vind zijn heel vette tracks met een vleugje dub. Wat in het begin zo afgekafferd werd, dat iedereen er wat van mee wil pakken zeg maar. Maar als ze het vet doen... Bijvoorbeel deze:

Oke, je moet bij deze wel heel goed luisteren...

ja hardstikke goed joh, ik dacht net er komt weer wat leven in de brouwerij

dat leven is dan wel een fragiel bestaan als t zo snel weer weg is

ja, de mods waren er wederom snel bij om het te deleten...
stel je voor dat er iemand geen blad voor zn mond neemt hier

Tja, hij kreeg ook wel meteen veel aandacht zeg

attachment.php

Beetje treurig

Attachments

• Screen shot 2011-06-20 at 17.36.02.png
    Screen shot 2011-06-20 at 17.36.02.png
    45,6 KB · Bekeken: 71

zucht
daar gaat het toch niet om
heb je er echt niks van meegekregen? snap je echt niet hoe t zit, of wil je dr gewoon geen moeite voor doen.
de deuren staan al een eeuw voor m open..onder bepaalde voorwaarden die voor iedereen hier gelden
ik heb niet t gevoel dat ik me in moet houden en toch ben ik kennelijk handhaafbaar op het forum...
heb jij wel t gevoel dat je gebukt gaat onder t zware regime van sf bass?

ik vind persoonlijk smack zn comments altijd erg leuk
zo leuk dat ik ze aan 1 regeltje kan herkennen hehe
maar dat geheel terzijde

ik ga niet gebukt onder een regime, er wordt gewoon met 2 maten gemeten, maargoed
daar zijn al genoeg discussies over geweest... :)

Ik vind Dub echt wel heel erg leuk, maar ik zal niet zo snel naar een dub'feestje' gaan. Geef mij dan maar DnB. Je kan echt nix met dub op de 'dancefloor'

Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een echte 'Dance' meegemaakt met een soundsystem zoals bijv King Shiloh of Iration Steppas. Het is overigens zo dat er momenteel nog veel Dubstep party's zijn waar een soundsystem gehuurd wordt om iig het sublaag goed weer te geven.
http://youtu.be/R-yEtFfgPc0

Publiek gaat tenminste los.. komt zelden voor dat er bloed naast de PA ligt :D

Publiek gaat tenminste los..

Los?? Vind je? Ik vind t oha imho maar een ingetogen boeltje,.. de helft weet niet echt hoe te dansen er op en de andere helft denkt t wel te weten! Dit natuurlijk buiten de gebruikelijke drie man die overal goed op kunnen dansen.
En da's dan alleen als er meer dan dertien mensen aanwezig zijn op een dubstep feestje,..

Wat mij betreft mag t wel wat uitbundiger!

Op 1 of andere manier hebben, skank en wobble plaatsgemaakt voor robot als voorkeursdansje,..
Er zijn helaas maar weinig mensen die daar echt mee uit de voeten kunnen.
Dus laatst keek ik zo een zaaltje in met een paar honderd opgeschoten tieners met epileptie in slomo die dringend een robotlesje nodig hebben of gewoon terug moeten naar de skank! Mgoed,.. was evengeoed gezellig!

Dus laatst keek ik zo een zaaltje in met een paar honderd opgeschoten tieners met epileptie in slomo die dringend een robotlesje nodig hebben of gewoon terug moeten naar de skank! Mgoed,.. was evengeoed gezellig!

WHAHAHAHAHAAHAH LMAO

Dat is het wel ja. In Doornroosje en Merleyn breken de kinders i.i.g. de tent en hunzelf af. Maar dat geeft ook niet als ze de tandjes kwijt raken tijdens 'n avondje stappen, het zijn immers nog melktandjes.

dit MOET je horen
burial was dan ook wel even de hype van het kwartaal (zoals dat in de UK altijd gaat).

imho geen dubstep meer, maar wel dik ok om na een weekje werken andere partygangers bij elkaar te moshen :-)
ik denk dat bij de eerste dubstep platen mensen ook gingen klagen dat dit toch geen dup (of geen step) meer was; zo ontstaan er genres.

Toch bijzonder dat er 6 pagina's over een muziekgenre zijn gevuld, terwijl iedereen het er over eens lijkt te zijn dat dubstep geen dubstep is...

Back