Dubstep?

Dubstep?

• Eg wel dick ende vet

Stemmen: 57 40,1%
  • Flikkah op met die zooi

Stemmen: 56 39,4%
  • Kweenie...

Stemmen: 29 20,4%

• Totaal aantal stemmers
    142
Ach dubstep, ik vind het fijn dat er genoeg ruimte is om lekker crossoveren binnen dit genre.. Zit je niet vast aan steeds dezelfde preset diarree bassen en zelfs het langzame ritme kan je ook vervangen door speedgarage achtige dingen op 2 x tempo, of een vette breakbeat zoals deze:

of deze, ook heel vet en lekker eigenzinnig:

om nog FF op de smackos post terug te komen
echte crusties haten net als ik iedere vorm van house, dus ook dubstepf
23 jaar geleden liep ikzelf ook als crust over de planeet dus ga mij nix over crust vertellen
tegenwoordig lopen een hoop mainstream kids met kapsels die je vroeger in de 80er jaren klappen opleverden van de punks
later zijn een X aantal maten wel in de gabber/tekno ect gewaaid, maar dat vind ik ook K muziek

.. mainstream kids met kapsels die je vroeger in de 80er jaren klappen opleverden van de punks..

Wie zijn er dan de zieligerds: degenen met de kapsels of degenen die personen met zulke kapsels klappen geven................... :stupid

Publiek gaat tenminste los.. komt zelden voor dat er bloed naast de PA ligt :D

Nou leuk zeg, echt super! Dus nu moet er bloed vloeien om het feest "phat" te vinden? Beetje primaten gedrag hoor, vind je niet?

Kan "men" tegenwoordig nou echt niet meer normaal doen?

om nog FF op de smackos post terug te komen
23 jaar geleden liep ikzelf ook als crust over de planeet dus ga mij nix over crust vertellen
tegenwoordig lopen een hoop mainstream kids met kapsels die je vroeger in de 80er jaren klappen opleverden van de punks
later zijn een X aantal maten wel in de gabber/tekno ect gewaaid, maar dat vind ik ook K muziek

Echte crusties zijn werkeloos en trekken een uitkering van de instantie die ze het meest verachten.

Iets met een dubbele moraal?

Echte crusties zijn werkeloos en trekken een uitkering van de instantie die ze het meest verachten.

BEPOAAAL JIJ DAT? :)

Maar zullen we het weer over goeie muziek hebben? Dubstep, je kan er alle kanten mee op, dus er is voor elk wat wils te vinden denk ik. Het hele genre over 1 kam scheren, 'ik mot t niet', is zonde!

Als alle kleuters tegenwoordig dubstep maken op hun slaapkamer, dan is dat juist goed want dan is de kans groter dat iemand met veel talent tot bloei komt toch?

BEPOAAAL JIJ DAT? :)

Maar zullen we het weer over goeie muziek hebben? Dubstep, je kan er alle kanten mee op, dus er is voor elk wat wils te vinden denk ik. Het hele genre over 1 kam scheren, 'ik mot t niet', is zonde!

Als alle kleuters tegenwoordig dubstep maken op hun slaapkamer, dan is dat juist goed want dan is de kans groter dat iemand met veel talent tot bloei komt toch?

Ik BEPOAAAL niets, het is gewoon een feit :mega:

ik luister alleen burial en skrillex, de rest boeit mij niet.

Benk nu de man ?

Die dubstep gast hooky, met al z'n soundcloud dingen doet een lueke poging maar dat schreeuwerige ... getver. Ook ieder nummer dezelfde trucjes.
De gemiddelde mainstream hardcore plaat is nog relaxter om te luisteren.
Echter pleuren ze daar nou ook al dubstep in de break (endymion, art of fighters, en nog een paar ...).

Ik zeg, **** ** ********* ***. Dat zou pas wreed zijn. Dat ben ik mee aan het klooien.

Ik vind de text aan het einde van rock'n roll (will take you to the mountain) wel een mooie smanevatting van de opkomst van gratis vst download wannabee slaapkamer producerts. Ook al is dat gewoon een uber commercieel dance nummer en niks met budjestep te maken.

Iets met een dubbele moraal?

Ach,.. dubbele moraal,.. Je kunt t ook zien als payback!

De 1 doet een uitkering,. de ander hypotheekrenteaftrek, weer een ander subsidie,.. of een fonds,.
Ik zeg,. pak wat je pakken kan want dat doet de regering ook!!!

Zo maakt de ene kant beats met uitkeringsgeld en maakt de andere kant bommen met belastinggeld,..

Doe mij dan maar de crustie! :mega:

Wie zijn er dan de zieligerds: degenen met de kapsels of degenen die personen met zulke kapsels klappen geven................... :stupid

in die tijd waren er komplete veldslagen tussen skins en punks tussen punks en disco's en skins tegen langharigen
mijn zwager op is een festival door 8 hels angels een keer helemaal verrot gemept, omdat hij niet wegliep( en uiteraard een grote bek had) hij heeft ettelijke maanden compleet in't gips gelegen
dus dat waren echt hele andere tijden(78/83) vooral in de omgeving waar ik nu woon
in nijmegen reden ze met een tank de pierson binnen bij de ontruiming, en met koninginne dag 1980 werd er onder de noemer : geen woning, geen kroning A'dam afgebroken
later is dat toch een stuk minder geworden
de krakers van nu zijn vergeleken met de oude garde ontiegelijk rustig
de crisis was ook wel wat heftiger dan nu, dat beïnvloede het humeur van de jongeren w/s ook wel
ik werd in 88 nog voor houser uitgescholden omdat ik een plaat van godflesh had(metal met een drumcomputerd)

en juist ook die garde is de hardcore/tekno/gabber/dubstep ingewaaid, vaak ook door de kinderen die ze later kregen
bovengenoemde muziekstijlen ben ik dus geen liefhebber van
geef mij maar EBM

...., maar dat vind ik ook K muziek
Da's nogal hokjesgeestelijk,. of hokjesgeestig,... zeker voor een echte elitecrustie zoals jij! ;)

Ik heb ook de tijd meegemaakt dat de wavers, de funkers, de bikers, de punkers, de kroeskoppen
en de skins allemaal in t zelfde ouwe Parkzicht gingen stappen omdat dat de enige tent was die vrolijk doorbeukte.
Was een hele gezellige tijd,. alle muziek werd gewoon door elkaar gedraaid en iedereen deed vrolijk mee!
Er vielen wel eens klappen,. maar een stuk minder als bv in de gabberperiode. Waarschijnlijk lag alle ellende die jij meemaakte gewoon aan het hoge boerendorpsgehalte van waar jij woonde. :mega:

Er vielen wel eens klappen,. maar een stuk minder als bv in de gabberperiode. Waarschijnlijk lag alle ellende die jij meemaakte gewoon aan het hoge boerendorpsgehalte van waar jij woonde. :mega:
rotterdam? nijmegen? utrecht? breda?
over die plaatsen heb ik het en dit was voor '84 rond 85 werd alles een stuk relaxter

geen dubstep behalve baslijn maar dit vind ik wel leuk klinken :

Mooi nummer idd, meer drum&bass-achtig en dat vind ik wel prettiger :)

Akelige clip alleen..

Back