Dubstep?

Dubstep?

• Eg wel dick ende vet

Stemmen: 57 40,1%
  • Flikkah op met die zooi

Stemmen: 56 39,4%
  • Kweenie...

Stemmen: 29 20,4%

• Totaal aantal stemmers
    142
dat er meer variatie inzit dan in het voorbeeld van ad noiseam

niet gans't label over 1 kam scheren ;-)

fenomenaal label, dat ondanks't wat op de dubstep trein gesprongen is (met kleppers van namen, maar elk label moet overleven, en dat doe je met $) ook wel wat anders in z'n mars had en nog heeft

en neen, ik krijg geen % :D

six wat vraag je nu toch weer! :D
hoe moet ik dit lezen? ...gewoon zoals het er staat offe "six waaaahwaaahwaaahwaaahwaaah vraggg-ggg-ggg-ggg-ggg j-j-j-j-j-j-j-je nu toch-och-och-och... w-w-w-w-w-w-weer?" :D alle gekheid op een telefoonpaal nutuulk...

maar en ook toch blijven mensen stemmen, het pre-folk nutuulk het meest want die vinden het belangrijk om hun denial te onderstrepen.
het anti-folk walcht al bij het lezen van de thread title dus die fietsen er hard voorbij met hun potentiele stem nog onder de snelbinders :yamaha: :dubbel:

maar en ook toch blijven mensen stemmen, het pre-folk nutuulk het meest want die vinden het belangrijk om hun denial te onderstrepen.
het anti-folk walcht al bij het lezen van de thread title dus die fietsen er hard voorbij met hun potentiele stem nog onder de snelbinders :yamaha: :dubbel:
Volgens mij is er een groot politicus aan je verloren gegaan, die zijn er ook zo goed in om hen onwelgevallige resultaten in eigen voordeel te draaien :D

Ik vind die combi met rappers wel koel. Sorry voor de haters, is eigen mening jwt.
Tuurlijk, het is een manier voor die oude garde die lag te verstoffen weer wat aandacht en geld te genereren. Maar daar gaat het niet om. Ik luister aaleen naar de muziek in dit voorbeeld.

Betere beats dan die slappe boemtjik die je meestal hoort (uitzonderingen daargelaten) en 100x beter dan die dance-david-gueta-met-rapper-zoetsappigheid.

het lijkt hier wel een schoolkantine met al die dubstep :(

je kan je boterhammen toch ook op de speelplaats gaan opeten, bij de 'echte' alternatievelingen ?

Back