Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik word niet echt blij van vrouwen achter de toetsen. Dat komt omdat vrouwen meestal alles exact volgens de regels doen. Dus de exacte houding en de exacte vingerzetting. En dan ook nog de partijen exact volgens de midifile.
En dan heb je nog het gevalletje Linda McCartney: ze moest iets doen: zet dan maar wat toetsen voor haar (met het volume op nul)...
Een vrouw met een basgitaar vind ik daarentegen wél sexy.
héhé.... meer vrouwen aan modulair

en die jp8 heb ik op gepingeld

ik denk dat vrouwen nog niet ver genoeg zijn geëmancipeerd zijn om uren met gear te klooien
om de gewenste geluidjes te krijgen.. en op marktplaatsten te struinen naar obsure
apparaatjes. op een enkele uitzondering na natuurlijk:
![]()
Xosar, de mysterieuze Amerikaanse producer die nauw samenwerkt met Legowelt. Check haar ep's Tropical Cruize, Ghosthaus en Nite Jam op L.I.E.S. en Rush Hour en bereid je voor op een paranormaal goede show! Bliep!

Ik zie een vrouw ook niet echt een klank op een synthesizer programmeren. Dat past niet binnen de regeltjes van de exacte presets. Voor een vrouw is een piano een piano en een orgel een orgel. Tussen zwart en wit bestaat er niets....

ik zit me nou af te vragen wat ik liever heb... die meid of dat schilderij met die tijgers?

Tussen zwart en wit bestaat er niets.voor vrouwen...