vrouwen achter de ,...knoppen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zo, lekker complmenteus....

zeker nog nooit een vrouw van dichbij gezien.

en Linda McCarney kon best wel wat spelen, en nog goed getimed ook.

:peukie:

Ik word niet echt blij van vrouwen achter de toetsen. Dat komt omdat vrouwen meestal alles exact volgens de regels doen. Dus de exacte houding en de exacte vingerzetting. En dan ook nog de partijen exact volgens de midifile.
En dan heb je nog het gevalletje Linda McCartney: ze moest iets doen: zet dan maar wat toetsen voor haar (met het volume op nul)...
Een vrouw met een basgitaar vind ik daarentegen wél sexy.

ik denk dat vrouwen nog niet ver genoeg zijn geëmancipeerd zijn om uren met gear te klooien
om de gewenste geluidjes te krijgen.. en op marktplaatsten te struinen naar obsure
apparaatjes. op een enkele uitzondering na natuurlijk:

attachment.php

Attachments

• tumblr_m7zng8bznF1qze54oo1_1280.jpg
    tumblr_m7zng8bznF1qze54oo1_1280.jpg
    51,9 KB · Bekeken: 89
Wat een plat topic is het weer aan het zijn, heerlijk voor de gehermancipeerde man :kont:

ik denk dat vrouwen nog niet ver genoeg zijn geëmancipeerd zijn om uren met gear te klooien
om de gewenste geluidjes te krijgen.. en op marktplaatsten te struinen naar obsure
apparaatjes. op een enkele uitzondering na natuurlijk:

attachment.php

denk je nou werkelijk dat zij daar iets mee doet?
dat is gewoon een kennis/vriendin van iemand die daar alleen even poseerd

Nee Bass.... deze Amerikaanse dame maakt muziek ....

Xosar, de mysterieuze Amerikaanse producer die nauw samenwerkt met Legowelt. Check haar ep's Tropical Cruize, Ghosthaus en Nite Jam op L.I.E.S. en Rush Hour en bereid je voor op een paranormaal goede show! Bliep!

Bron: http://www.030303.nl/

Oops :D

:kont:

hier nog 1

Nic+Endo+l_82c6e0db15a7665878f8ba06adb9.jpg

nu nog fotoos van mannen die breien daar zullen vrouwen op hun beurt op geilen :D

Julekuler.jpg

Mannen met ballen :P

Ik zie een vrouw ook niet echt een klank op een synthesizer programmeren. Dat past niet binnen de regeltjes van de exacte presets. Voor een vrouw is een piano een piano en een orgel een orgel. Tussen zwart en wit bestaat er niets....

weer wat geleerd. :stupid

vraag me af wie van de originele posters uit 2003 nog dezelfde vrouw/vriendin hebben ?!

Zooo, wat een intelligente opmerkingen worden hier af en toe gemaakt zeg....best gek hoor, dat er zo weinig vrouwen op SF zitten :stupid

Een tijdje geleden dit boek gelezen.

attachment.php

Best leuk en interessant om te lezen. Persoonlijk interesseert het mij overigens geen biet of muziek nu door vrouwen of mannen wordt gemaakt, als het maar goed is.

Attachments

• Score_PinkNoises-CLICK[1].jpg
    Score_PinkNoises-CLICK[1].jpg
    23,9 KB · Bekeken: 83
ik zit me nou af te vragen wat ik liever heb... die meid of dat schilderij met die tijgers?

Doe mij die vrouw dan maar, van die JP-8 / JU-106 / MS-20 gaat mijn hart niet echt sneller kloppen, heb tenslotte wel zeldzamere en indrukwekkendere synths gehad :engel:

Tussen zwart en wit bestaat er niets.voor vrouwen...

Je wilt toch niet vertellen dat alle vrouwen AUTISTISCH zijn :?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back