Nicolas 2000
It's a household name
voor zover ik weet was de v-synth bedoeld om juist GEEN akoestische sounds mee te maken, er zaten volgens mij ook amper bread and butter presets in,
en oh ja dat klopt :
http://www.synthmania.com/v-synth_ver.2.htm
damn, nog meer spijt
Maar (zoals ik ook zei) de Juup heeft toch én SuperNatural engines voor realistische (al dan niet akoestische) sounds én een (supernatural) VA engine(s)? En mijn vraag was of die VA engine(s) niet op de V-synth gebaseerd zijn.
Voor zover ik begrijp is het een totaal nieuwe engine, niet op V-synth of Gaia gebaseerd. Maar dus wel een synthengine zoals je in het screenshot kan zien. Misschien wel beter dan die van de V-synth.
Verder begrijp ik niet waarom mensen zo giga negatief reageren op de superlogische stap om van een 88 keys performance synth ook een 76 versie te maken. Doet Korg ook. Doet Yamaha ook. Maar dat hoort nu eenmaal bij het forumsfeertje.
Laatst gewijzigd:
) de mogelijkheid om golfvormen of PCM samples als oscillator te gebruiken. En je kan 3 partials stacken indien gewenst (en dat telt dan nog steeds maar als 1 "Tone" dus nog genoeg mogelijkheden over).