Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En wat is het verschil met de 80 behalve het klavier?
![]()
Voor zover ik begrijp is het een totaal nieuwe engine, niet op V-synth of Gaia gebaseerd. Maar dus wel een synthengine zoals je in het screenshot kan zien. Misschien wel beter dan die van de V-synth.
ik wacht nog even op de jupiter 30.....

Ik wacht wel tot de Jupiter -30, krijg je geld toe!!![]()

Vind die kleuren- en fontkakefonie geen porum. Dacht daar Casio daar patent op had in het verleden.

Soms denk ik dat dit forum niet meer weet waar het te moeten gaan zoeken om iets toch maar af te zeiken. Ik heb alle respect voor mensen die een apparaat op basis van ervaring met zijn interface en klank afzeiken (of de hemel inprijzen) schreef:Yep dat is in alle forums wel, en dan valt synthforum nog reuze mee .. op gearslutz hebben ze er maar een apart subforum van gemaakt waar afzeikthreads naar verplaatst worden of maar gestart. Ik ben het helemaal met je eens dat je dat apparaat af mag zeiken, ik vind de jupiter 80 echt helemaal niets ook .. en dan is het bijna jammer dat hij naar mijn mening wel erg goed klinkt naast de motif xf/korg kronos (even de workstation features buiten beschouwing gelaten). En ieder zijn smaak toch, ja een MS2000 is te gek en een kronos en de V-synth GT is super en die vind ik dan weer wel mooi als optelsom.
Bij the voice gebruiken ze de jupiter 80 voor zo'n beetje alle main toetsenpartijen, ik twijfel er niet aan dat daar enige vorm van promotie achter zit vanuit Roland zelf .. maar als het een slecht klinkende bak zou zijn gaan ze er echt niet op spelen (onder dwang als masterkeyboard misschien met heel veel geld extra?). En die toetsenist kan elke synth op de planeet kiezen voor zijn sounds die hij wil.
Maar toen was MTV nog goed, we nemen MTV Partyzone, Ray Cokes en dat programma met King![]()
ja jaren 90 was MTV nog MTV, nu gewoon STV, toen had je nog
120 minutes
most wanted
alternative nation
beavis en butthead
chill out zone
enz enz![]()
Partyzone kijken en dan de clips van FSOL op grootbeeld kijken in het donker 

foert!slaat niet op een synth in de discussie hier.discussie forum is een pleonasme
Soms denk ik dat dit forum niet meer weet waar het te moeten gaan zoeken om iets toch maar af te zeiken. Ik heb alle respect voor mensen die een apparaat op basis van ervaring met zijn interface en klank afzeiken (of de hemel inprijzen), maar dit "stok zoeken om een hond mee te slaan" is zo flauw.