Synthmeeting Nijmegen 15 sep. 2012

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik denk dat wel kom als ik het niet vergeet moet toch ergens eens vrienden maken en waar anders dan de meet waar veel speelgoed staat.
neem ook wel wat dingetjes mee die in me rugtas kunnen zat zelf te denken aan een jp8080 een doepfer dark time omdat ie toch lekker klein is en emx omdat ik de esx al op het lijstje zag staan :okdan: als ik het niet vergeet teminste

Goede info in de voorpagina. Ik weet niet of in 's nachts kan blijven maar ik kom zeker, misschien met leren gear...

Copini had vorig jaar toch een mooie blauwe dinges gemaakt Hill?

Ik ben ook weer van de partij:
Voornemen om mee te nemen:
- Eurorack modular met daarin 2 vco's, een vca, een polyvoks filter clone en midi to cv
- Midibox Sequencer lite
- 5U modular met daarin een TM3030 bassynth, distortion en LFO

- Eurorack modular met daarin 2 vco's, een vca, een polyvoks filter clone en midi to cv
- Midibox Sequencer lite

Vette shit!
Vergeet je niet in te schrijven anders kom je er niet

Aanmelden via Google Docs: https://docs.google.com/spreadsheet/...ZsaFE6MQ#gid=0

En hier kan je zien wie er komen: https://docs.google.com/spreadsheet/...WVZd3Z0YVZsaFE

Nou, de usual suspects ken ik wel bij zien en bij naam :D

De links knippen/plakken werkt niet. Je moet de pagina bezoeken en de link in je browser copieren, dan werken ze wel.

- Midibox Sequencer lite

die 3030 wilk horen zien proevuh;-]
misschien wel een vd leukste bouw projecten ..ditjaar
:okdan:

VCOVCA:

Zijn er ook Breezers?
Of moet ik die zelf meenemen?

Er is bier, cola, sinas, sprite, koffie en thee. En water. De rest mag je zelf mee nemen :)

Van de partij de 15e 8) Neem mijn Marshall Time Modulator 5402 mee en wellicht nog een synth/drumdoos... (om er doorheen te jagen :D)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back