Synthmeeting Nijmegen 15 sep. 2012

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Als ik kom neem ik d'andomeda mee en n sakkie rookwaer

Ik ga weer een poging wagen om aanwezig te zijn.
En ik neem mijn gare triton mee (met MOSS en Vintage) :D

Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken, maar moet nog even kijken hoe of wat met het vervoer ;)
Plus ik word wel een beetje verlegen van al die synths :o:

Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken, maar moet nog even kijken hoe of wat met het vervoer ;)
Plus ik word wel een beetje verlegen van al die synths :o:

Dan is het juist leuk om te komen!

Zoals je ziet ook rood en de zijspan laat maar achterwege, synths vervoeren gaat helaas niet :D
attachment.php

ja maar, dit maakt toch ook geluid? hoe analoog wil je het hebben? microfoon erbij en blazen maar... je hebt een switch (versnelling), een draaiknop voor toonhoogte (gaspedaal) en modulatie-joystick (remmen).

Laatst gewijzigd:
Voor diegenen die het nog niet wisten, ik ben zolang ik in mijn ''crib'' ben ANALOGICA en bij mooi weer op de weg de Hollandse GHOSTRIDER.
Geluid maakt hij zeker, wat dacht je dan met 19.000 toeren, krijst nog harder dan een F1 car, geloof 't of niet.

Als je maar voorzichtig naar Nijmegen komt. We hebben niks aan een platte motor met toetsenist ;)

Als je maar voorzichtig naar Nijmegen komt.

Maak je geen zorgen Robbie, kom met de auto want ik moet nog wat ''gear'' ophalen na de meeting en heb geen zijspan aan m'n sneeuwscooter zitten :D
Zie er weer naar uit om even met jou en sunnypedaal (leo) bij te kletsen, voor de synths kom ik al lang niet meer :engel:

Hey leuk, Leo komt ook met een of andere Russische synth denk ik... lekker obscuur...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back