Synthmeeting Nijmegen 15 sep. 2012

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
allereerst worden mensen die nog nooit geweest zijn, kort maar hevig, geïnitieerd.
daarna diverse activiteiten waaronder: het modulair patchen met pluggen waar 220v op staat, het overgooien van synthi-koffertjes, raad de kleurspelletjes ( waarbij diverse modellen van de syrinx centraal staan ), folders ruilen van bumpers en andere synth-accesoires, demonteer een koffieautomaat hindernisbaan, pizzabraken, "drone je suf" etc

kortom ( en dit was pas een deel van de geplande festiviteiten ) het wordt vast weer een gezellige dolle boel.

Een workshop 'Maak 100 songs met Magix in 1 uur' en 'Welke synth moet ik kopen' behoort ook tot de mogelijkheden.
Daarnaast kan er gebattled worden over de onderwerpen wat is beter: analoog of digitaal en pc of mac.

'k Zal eens kijken of ik kan de 15e.

Een workshop 'Maak 100 songs met Magix in 1 uur' en 'Welke synth moet ik kopen' behoort ook tot de mogelijkheden.
Daarnaast kan er gebattled worden over de onderwerpen wat is beter: analoog of digitaal en pc of mac.

'k Zal eens kijken of ik kan de 15e.

Hé, je moet wel komen, ik dacht dat jij de boksring meenam voor de battles:?

Owww,.. zijn 't geen rap-battles?

Ik neem de volgende mee:

de hoed dat je naast dit bericht ziet;
de zonnebrillen;
leren jas en broek;

en misschien weer empanadas.

Any questions?

mogen anderen ook je zonnebril opzetten ?

Ik heb reeds van Pablo's kookkunsten mogen genieten, dat is wel een aanrader.

Lekkere wijven zul je niet gauw zien, eerder lelijke mannen met dubieuze persoonlijke hygiene.

Als er genoeg volk komt wat wil eten wil ik het ook nog wel overwegen om 'n tap neer te zetten. Is beter dan blik niet? Of flesjes Hertog Jan.... ook nooit verkeerd.

Gewoon een paar van deze:

schultenbrau.png

..jonguh!

:D

En daarna het hok af branden... Goed plan! Zombies erbij en gas drop jonge!!

Hmm.. misschien beter ander bier inderdaad.. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back