diy springReverbtank pre-amp

Hierbij 2 test files.
Ik draai gelijk wat aan de mix en de dwell.
De dwell is overigens de mate van volume die je de veren instuurt.

Die tweede op de helft, alsof je door een tunnel rent. Ik ben altijd onder de indruk van je DIY projectjes Hill :okdan:

Ook :okdan: voor TS

En dan klinken ze ook nog 's heerlijk.

Is er al weer een update te melden? :P

kunnen jullie even iemand anders zoeken, dit gaat te lang duren

ik wil (indien iemand in de buurt woont en ze wil ophalen)
wel mijn spullen eventueel uitlenen...hier dienen dan echter wel goede afspraken over gemaakt te worden voor als er iets stukgaat (zal niet snel geburen,maar toch)

Ik kan wel even kijken. Ik heb toevallig vandaag al twee vragen gehad over PCB's, dus als ik ga etsen kan dit er waarschijnlijk ook wel bij.

Probleem is alleen dat ik altijd ijzerchloride heb gebruikt en ik begrepen heb dat ik dezelfde bak niet voor iets anders kan gebruiken (vanwege verontreiniging). Maar ijzerchloride is niet meer fatsoenlijk te koop: Dick Best is ermee gestopt (op zich niet gek, het is al 10 jaar verboden ;) ), en ik vind het alleen nog maar tegen behoorlijk hoge bedragen online.

Op zich wel, maar natriumpersulfaat is ook niet zo'n probleem, dat wordt nog overal verkocht.

Maar ik heb me dus laten vertellen (door Dick Best) dat ik in een etsbak waar jaren ijzerchloride in gezeten heeft, niet kan etsen met natriumpersulfaat. Dus als ik overstap, moet ik vermoedelijk ook een nieuwe ets-set kopen. Maar ik hoor natuurlijk graag wat anders :D

Vandaar mijn voorkeur (vooralsnog) voor ijzerchloride.

ach !!... gewoon dumpen in het riool ;)

Chemisch afval depot zit hier achter, dus da's sowieso geen probleem. Alleen de etsbak is hoog en smal, dus vrijwel onmogelijk om geheel schoon te maken. En ik weet niet wat Fe3Cl en Na2S2O8 samen in één bak doen (en ik heb het vermoeden dat ik dat niet wil uitproberen :D )

Maar niet getreurd, want Peter van Ginken kunstenaarsbenodigdheden hier in Utrecht verkoopt gewoon nog emmers ijzerchloride. Daar heb ik er eentje van besteld, dus als die binnen is kan ik er weer even tegenaan.

Om hoeveel printen gaat het eigenlijk?

En ik weet niet wat Fe3Cl en Na2S2O8 samen in één bak doen (en ik heb het vermoeden dat ik dat niet wil uitproberen :D )

ki ben re tioon tei nav tkremeg....:D

:mega:

Back